fokkez

Ja, het is zo ver!
De wekelijkse IMPACT Diensten beginnen op 20 mei.
Elke week (behalve 27 mei ivm Opwekking) om 16:30 in de Stadsparkkerk.
Gave muziek, aanbidding, stevige preek en voorbede... IMPACT!

Peter Scheele over Vriendschapsevangelisatie
Uitstekende diensten om je vrienden en studiegenoten voor uit te nodigen natuurlijk! Maar hoe doe je dat? Leer het van een pro tijdens een gave trainingsdag:

Wanneer? Zondag 13 mei van 14:00 tot 19:00
Waar? Stadsparkkerk, Snelliusstraat 89
Kosten? 4 euro inclusief brood en soep om 13:30 en chinees tegen 18:00

Lekker joh, beetje een jeugdkerk fiksen in Groningen tijdens de gemiddelde reguliere middagdienst. Doe het dan 's avonds ofzo. Iig leuk om een keertje te kijken.

Ursa schreef: Lekker joh, beetje een jeugdkerk fiksen in Groningen tijdens de gemiddelde reguliere middagdienst. Doe het dan 's avonds ofzo. Iig leuk om een keertje te kijken.

Goed punt! Alleen de VBG heeft al diensten van 9 tot 10:30, 11:00 tot 12:30 en 19:30 tot 21:00 dus dan heb je alleen nog tijd tussen 13:00 en 18:00 en dan zit je met een dienst van 2 uur altijd een middagdienst van een grefokerk in de weg.

Gaaf initiatief zeg! Ik ben zeker van plan eens te komen. Vanaf 20 mei elke week lees ik; tot wanneer?

Mausie schreef: Gaaf initiatief zeg! Ik ben zeker van plan eens te komen. Vanaf 20 mei elke week lees ik; tot wanneer?

Op 27 mei is er geen dienst ivm Opwekking en in de zomer zal er ook een stop zijn waarin we de diensten ook gaan evalueren. Op zich gaat het dan vanaf september gewoon wekelijks door als 3e 'ochtend' dienst van de VBG.

Koning Drietand

gaan er toevallig nog morgen mensen naar die evangelisatie dinges van peter scheele ? zou die persoon even dat kunnen melden, heb niet zoveel zin om in mijn eentje te gaan.

N.B. Steendam

Misschien. Als ik wel ga bel ik je.