@nj@

Hey mensen!

Zoals jullie weten is Happietaria 2007 alweer een poosje voorbij en dus is het tijd om aan een nieuwe Happietaria te gaan denken! Ook dit jaar zijn wij weer op zoek naar mensen voor het Happietaria Management Team.
Wil jij nieuwe mensen leren kennen, ervaring op doen in leidinggevende taken én wil je je inzetten voor je medemens? Dan biedt Happietaria een mooie kans daartoe!

Ik hoop dat jullie erover na willen denken en de stap durven te nemen om je op te geven!
Dat kan op www.happietariagroningen.nl/solliciteren. Daar vind je naast het opgaveformulier ook ervaringen van 2007 en de functie-omschrijvingen.
Wil je meer weten dan daar staat beschreven, of twijfel je? Mail dan naar voorzitter@happietariagroningen.nl of bel 06-28963182.
Dan kunnen we je meer vertellen over dit mooie project!

Ik hoop op jullie reacties!

Groeten, Anja
----De sluitingsdatum voor de sollicitaties is 25 april------

Denk allemaal goed na over deze fantastische kans!

@nj@ schreef: Wil jij nieuwe mensen leren kennen, ervaring op doen in leidinggevende taken én wil je je inzetten voor je medemens? Dan biedt Happietaria een mooie kans daartoe! Ik hoop dat jullie erover na willen denken en de stap durven te nemen om je op te geven!

Sorry, mijn agenda voor de komende jaren zit vol :wink:

Zeg YeHeSs, heb je ook rekening gehouden met de mogelijkheid dat je het niet zult schoppen tot praeses?

Ik moet zeggen dat wij als HMT zeer onder de indruk zijn van uw Curriculum Vitae, mijnheer Antuma. Overweeg het eens, zou ik zeggen ;)

  • Solliciteer nu voor het HMT '08 - Nu ook op Youtube:
annemarieke

Wat mooie presentatie!! :D

Leuk filmpje HT! ;)

wees er snel bij!

jaha, want de verkiezingen zijn bijna! dus als jij nog verkozen wil worden...

HT schreef: wees er snel bij!

Zeg je dat vanuit jouw functie?

Henrique schreef: jaha, want de verkiezingen zijn bijna! dus als jij nog verkozen wil worden...

hou t maar blij sollicitaties, HH Henrieke!

Maar zonder geintjes, het is zeker waard om te proberen!!
Heb twee jaar geleden geen HMT maar wel een commissie gedaan en dat was echt leuk!

Dus idd als je iets goeds wil doen voor je medemens, mensen wil leren kennen en zowieso lekker met een ontzettend goed project bezig wil zijn moet je zeker solliciteren!!!

Herbsgarden

Wat een aanmoedigingen. Zijn er dan echt zo weinig sollicitaties?

Het is gewoon zo'n tof project.

Hey Mensen,

Nog weer een berichtje van onze kant. Op dit moment zijn wij nog steeds opzoek naar mensen voor de functies Personeel, Pand en Sponsor. Lijkt het je toch wat en zit je nog te twijfelen of wil je er meer over weten? Bel of mail dan even voorzitter@happietariagroningen.nl, 06-28963182