Edje

Donderdag 10 april organiseert de Drec in samenwerking met host een etentje. Het is de bedoeling dat internationale studenten gaan eten met GSV-ers. De Drec is hiervoor op zoek naar GSV-ers die willen koken voor die studenten en ook naar mensen die willen mee eten. Gedacht wordt aan een verhouding van ongeveer 3 internationalen vs 3 GSV-ers. Wil jij hier aan meedoen, geef je dan op in dit topic!
Verbreed je horizon en ga dineren met die luitjes.
O ja, gemaakte kosten voor de internationalen zijn voor rekening van de senaat.

Au. Mag die spelfout in de topictitel verwijderd worden? Ik denk ook even aan die anti-Wilders spandoeken.. foei. Verder een erg leuk idee natuurlijk dit :)

:oops:

wat een leuk idee zeg! weet nog niet of ik kan, zit dan behoorlijk in de tentamenstress...

Leuk idee! Bij mij kunnen 3 internationale studenten en 1 GSV'er eten.

Wat een goed initiatief! Ik zal es in mn agenda kijken of t lukt.

I'm in (lekker nengels :D)

Doun wie dat eem ja.

Ha wat een leuk idee!
Ik wil wel koken, dus bij mij mogen er wel 3 internationale studenten komen eten.
En de 3 GSVers hebben we al in huis ;) Maar er mogen nog best andere GSVers komen eten hoor!

Hoi,

Bij deze geeft het Oranjehuys zich ook op. We hebben al 4 gsvers, maar 3 internationalen zijn van harte welkom.

Bump

Na de bump maar weer een opgave dan.
Het lijkt Jurjen en mij ook leuk en wij willen dan ook wel koken donderdag!

Wat leuk allemaal
Tot nu toe zijn er nog niet voor zoveel adressen internationalen maar die zijn altijd heel laat dus jullie horen 't woensdag...

Leuk idee zeg. Ik hoop dat er vanavond een stapel mee komt naar soos, zou wel tof zijn.

Donders is dit vandaag? Dacht dat het zaterdag zou zijn :roll: helaas

Hoe is het geweest? Is er lekker gegeten en zijn er leuke contacten gelegd?

In het Oranjehuys was het gezellig.

Met de twee Chinese meiden (Lilin en Li) was het erg gezellig. Soos vonden ze ook erg geslaagd volgens mij!

N.B. Steendam

Sowieso erg leuk om bijzondere mensen op soos te spreken (niet dat er op de GSV geen bijzondere mensen rondlopen, hehe).

Ik hoorde allemaal positieve reacties, dus volgens mij is het nog wel een keer voor herhaling vatbaar!

Vrijdag de 25e ben ik uitgenodigd voor een traditioneel chinees etentje :D...
Leuk en lekker (hoop ik ;))