Rolv

Welke lolbroek heeft mijn naam van 'duo' veranderd in 'duo penotti' ?? Als dit door de webcie is gedaan, vind ik het een lamme actie, want het is niet leuk als je niet kan inloggen en dan erachter komt dat je inlognaam veranderd is. Verder is wachtwoord nog wel hetzelfde maar ik vind dit toch echt wel jammer.

Door het niet kunnen veranderen van je naam, buiten de momenten waarop de webcie dat toelaat, sluit ik het uit dat het iemand anders is geweest, die toevallig op mijn pc is gekomen en dacht lollig te zijn. Ik kan het namelijk ook niet terug veranderen.

Nou vind ik het prima als het gewoon een grap was, maar verander mijn inlog naam dan maar weer. Graag naar 'rolv' als dat kan.

Moi.

Ik vind het ook niet kunnen; net als je onderschrift trouwens.

Maar, maak je er niet al te druk om; er gaan geruchten dat over ongeveer een week, er een nieuw forum komt. Wat mij betreft met mogelijkheden tot (tijdelijke) naam verandering (maar dat moet nog ff overlegd worden).

PS: ik heb het niet gedaan.

Dat onderschrift ben ik wel bereid te veranderen als ik een naamsverandering krijg.

Is het niet nategaan wie het heeft veranderd? Worden daar logs van gemaakt?

Vast wel.

Duo schreef: Welke lolbroek heeft mijn naam van 'duo' veranderd in 'duo penotti' ?? Als dit door de webcie is gedaan, vind ik het een lamme actie, want het is niet leuk als je niet kan inloggen en dan erachter komt dat je inlognaam veranderd is. Verder is wachtwoord nog wel hetzelfde maar ik vind dit toch echt wel jammer. Door het niet kunnen veranderen van je naam, buiten de momenten waarop de webcie dat toelaat, sluit ik het uit dat het iemand anders is geweest, die toevallig op mijn pc is gekomen en dacht lollig te zijn. Ik kan het namelijk ook niet terug veranderen. Nou vind ik het prima als het gewoon een grap was, maar verander mijn inlog naam dan maar weer. Graag naar 'rolv' als dat kan. Moi.

Beste Rolf,

Was idd als grap bedoeld (ja ik ben de schuldige)
Kwam ineens in me op toen we bezig waren op het forum.
Ik zal eenmalig je naam veranderen als tegenprestatie. Ik maak er nu rolv van.

Bij dezen wil ik graag het topic sluiten.