L1Rn4urAyA7aTEe

In het kader van 1 aprilgrappen is dit wel een meesterlijke grap!

Eerst gebeurde er dit:

Vervolgens

En tweakers vinden zichzelf altijd zo slim :lol:

Ik las in de Groninger Gezinsbode iets over een poptempel in de Martinikerk. Alleen vind ik deze grap wel erg opzichtig als er in het artikel gesteld wordt dat het jammer is dat er dan niet zovaak meer met de hand aan de klokken gehangen kan worden, maar dat gebeurt nu ook al weinig meer.

O ja, en die grap op de journaals over de hond die als gezelschap met André Kuipers mee moet. Meesterlijk hoe de mensen hierin trapten :lol:

De ESA had een advertentie gezet dat hondeigenaren hun hond op 1 april konden laten testen op geschiktheid voor ruimtehond. De ESA was 'van plan' om een hond de ruimte in te sturen en de meest geschikte hond zou op 1 april gevonden worden. Goede grap al zeg ik het zelf.

Die van het ND dan: de Nederlandse euromunten gaan verdwijnen, omdat er anders te veel munten van te kleine landen in de omloop komen en dat je dan maar even op www.nd.nl/euro moet kijken om een brief van het inderhaast opgericht comite voor het instand houden van de munten te lezen.

Infamous angel

Die van het NRC was ook goed. Dat ze gingen stoppen met Fokke & Sukke heeft veel reacties losgemaakt!

http://www.foksuk.nl/leesnieuws.phtml?id=92
L1Rn4urAyA7aTEe

Deze is OOK leuk:

Nieuwe Ford bestand tegen raketten Uitgegeven: 1 april 2004 23:15 DETROIT - Ford springt in op het groeiende gevoel van onveiligheid bij de Amerikanen. De autofabrikant introduceert deze maand een auto die niet alleen bestand is tegen machinegeweervuur maar ook tegen inslagen van lichte raketten. Dat heeft Ford donderdag gezegd. Het gaat om een Town Car van het merk Lincoln uit de 'Ballistic Protection Series', oftewel de projectielbeschermende serie. Van de buitenkant lijkt de auto sterk op de normale versie van de Town Car, al kost het voertuig met een prijskaartje van 144,995 dollar (120.000 euro) drie keer zoveel. Volgens een brochure van de fabrikant biedt de gepantserde auto "een elegante oplossing voor een vijandige wereld". Ford verwacht er in elk geval driehonderd per jaar te verkopen, vooralsnog alleen in de Verenigde Staten.

Tenminste, ik hoop voor Ford dat dit een 1 april grap is... :shock:

Ingûh schreef: Deze is OOK leuk:
Nieuwe Ford bestand tegen raketten Uitgegeven: 1 april 2004 23:15 DETROIT - Ford springt in op het groeiende gevoel van onveiligheid bij de Amerikanen. De autofabrikant introduceert deze maand een auto die niet alleen bestand is tegen machinegeweervuur maar ook tegen inslagen van lichte raketten. Dat heeft Ford donderdag gezegd. Het gaat om een Town Car van het merk Lincoln uit de 'Ballistic Protection Series', oftewel de projectielbeschermende serie. Van de buitenkant lijkt de auto sterk op de normale versie van de Town Car, al kost het voertuig met een prijskaartje van 144,995 dollar (120.000 euro) drie keer zoveel. Volgens een brochure van de fabrikant biedt de gepantserde auto "een elegante oplossing voor een vijandige wereld". Ford verwacht er in elk geval driehonderd per jaar te verkopen, vooralsnog alleen in de Verenigde Staten.
Tenminste, ik hoop voor Ford dat dit een 1 april grap is... :shock:

Volgens mij is deze auto gewoon te koop, op de Ford site (doorlinken naar Lincoln) kun je in ieder geval een brochure aanvragen en een dealer bij je in de buurt selecteren.

L1Rn4urAyA7aTEe

Inderdaad zeg!

Rare jongens, die Amerikanen... :shock:

Vriend Niels
Ingûh schreef: Inderdaad zeg! Rare jongens, die Amerikanen... :shock:

Zo raar is deze auto niet, het is ook niet de bedoeling dat de gemiddelde Amerikaan in deze wagen gaat rijden. Het wil nog wel is voorkomen dat er op hooggeplaatste personen in auto's word geschoten met automatische wapens en ook raketwerpers, dus zie het als een stukje bescherming voor hen die niet veilig over straat rijden.

Ik ben benieuwd trouwens of deze auto binnenkort te bewonderen is in MTV Cribs. Waarschijnlijk hebben dr. Dre, Snoop Dog en andere met goud behangen seksistische rappende negers deze auto ook al wel besteld..

L1Rn4urAyA7aTEe

Dat zeg ik, rare jongens die Amerikanen. Ooit Europese rappers gezien in een gepantserde auto?

Raar land, als de rijken een anti-raketauto moeten hebben om veilig van a naar b te gaan. :shock:

[quote="Ingûh"]Ooit Europese rappers gezien in een gepantserde auto?[quote]

Ooit Europese rappers gezien?

[quote="Nylez"][..]

Zo raar is deze auto niet, het is ook niet de bedoeling dat de gemiddelde Amerikaan in deze wagen gaat rijden. Het wil nog wel is voorkomen dat er op hooggeplaatste personen in auto's word geschoten met automatische wapens en ook raketwerpers, dus zie het als een stukje bescherming voor hen die niet veilig over straat rijden.

quote]

Alleen jammer dat je ook wel eens in en uit de auto moet stappen :D
Krijg je als nog een raket om je oren

Pepe schreef: Ooit Europese rappers gezien?

Extince, Brainpower, Osdorp Posse... en dat is alleen nog maar Nederland hè?