BJ

Per 1 mei verlaat am. Van Houwelingen het charmante Saf74. Hierdoor zijn am. De Boer en naastgetekende op zoek naar een nieuwe huisgenoot per mei. Het gaat om de galerijkamer van ca. 14m2.
Sollicitaties om deze schrijnende leegte op te vullen kunnen gestuurd worden naar:

arnolddeboer@gmail.com bjvdploeg@hotmail.com
Forumregels™ schreef: 1: Zorg voor een duidelijke en pakkende topictitel. Overmatig gebruik van hoofdletters en leestekens hierin is verboden.

Prijzen? Ja, niet dat ik in Vinkhuizen ga wonen, maar voor de mensen die er wel belang bij hebben.

zal zo rond de 180/190€ (incl) zitten gok ik.... mr met huursubsidie issie wat goedkoper :D :D

Ruim gerekend zit het daar wel rond inderdaad. We hebben geen huursubsidie, dat duurt nog minimaal 2 jaar, maar wat we wel hebben is een wasmachine en...

Canal Plus! (tegenwoordig Film1 geheten, maar dat lokt wat minder...)
Zonder gekheid, het is gewoon een topkamer. Afgeleefd tot op het bot, op het moment herbergt het zelfs een brasobject (dit topic is toch extern?).

^Bump

de kamer is nog steeds in de aanbieding.

Wat is de rede van vertrek van amice Van Houwelingen? Weggepest door tukkertjes? :D

Ik ben geinteresseerd, maar er wordt niet op mijn (vorige) mail gereageerd, dus laat ik hier ook nog mijn interesse blijken.

Hee Reinier, ga je weg in verband met je co-schappen? Waar ga je heen dan?!

Almeloooooooooooooooooooooooooooooooooow

Ja, ik ga co-schappen lopen vanaf 24 april. Voor twee jaar zal het rustieke en idyllische Almelo de plaats zijn van waaruit ik opereer.

@Harald: DOE HET NIET!

Haha, is het zo slecht te doen daar dan?

Ik voel me meestal als een konijn met een van pis doorweekte vacht.

(Vrij naar: Det Sjunde Inseglet)

Naar wat voor huisgenoot ben je op zoek? Weet je ook of mensen zich aangesproken voelen. Misschien kun je iets meer van een promo-praatje houden, wellicht pakt een GSV'er z'n spullen uit z'n oude kamertje omdat hij (of een eventuele zij) zo graag bij jullie in wil komen wonen.

doel je op een zekere Harm-Tjeerd, nemo? :P

nee, dat doet nemo niet. Harm-Tjeerd heeft al een nieuw paleis betrokken in de op de Saffier. Hoewel het zijn huisgenoten niet ontbreekt aan flauwe grapjes, net als hijzelf, heeft hij er toch niet zo veel behoeft aan om weer te gaan verkassen.