Koos L

Een serieus sneeuwballengevecht, daarvoor moet je niet in Vinkhuizen zijn. Komt allen om 15:00 uur naar het Boterdiep! Daar zal een sneeuwoorlog losbarsten... Tot straks!

Ik ben er ook!

ik kom er nu aan

ik ook.

hahaha vinkhuizen overtreffen jullie sowieso niet.

Geeft niet hoor, sommige dingen in het leven zijn nu eenmaal onmogelijk!

Zo, bijna 2 uur durend sneeuwballengevecht! Hoezo niet overtreffen??

En ik heb gewonnen: iedereen een sneeuwbal in z'n face en ook nog en passent over Simplon heen gegooid...

Koos L schreef: Hoezo niet overtreffen??

Een geweldige afterparty met Koek&Zopie en Berenburg.

Simon schreef: [..] Een geweldige afterparty met Koek&Zopie en Berenburg.

en vanavond een after party voor vandaag en een pre party voor morgen...

Leuke foto's hebben jullie ook...

Ze staan op m'n telefoon, moet ze eerst even loaden.

iemand uit Vinkhuizen schreef: hahaha vinkhuizen overtreffen jullie sowieso niet.
nog iemand uit Vinkhuizen schreef: Geeft niet hoor, sommige dingen in het leven zijn nu eenmaal onmogelijk!
en tot slot nog iemand uit Vinkhuizen schreef: Leuke foto's hebben jullie ook...

Ik ben blij dat jullie daar ook een keer iets leuks hebben. Dan hoef je niet gelijk zo verdedigend/ aggressief/ negatief te doen, om het feit dat wij ook leuke dingen doen...

Allemaal leuk en aardig dat sneeuwballengooien enzo.. maar echte kerels en babes gaan gewoon snowboarden! Lekker van de kardingeberg naar beneden roetsjen.. en natuurlijk op het golf-terrein schansjes bouwen en rails ingraven enzo..

Als er nog wat sneeuw valt vanavond dan waarschijnlijk wel weer!

Eeej vet man. Heb je die zooi daar gehuurd of heb je dat hier in Groningen staan? (En what about skiliften?)

Koos L schreef: Eeej vet man. Heb je die zooi daar gehuurd of heb je dat hier in Groningen staan? (En what about skiliften?)

De spullen had ik geleend van een vriend, maar ik heb wel eigen spullen. Alleen staan die nog bij mijn ouders thuis.. Had zeg maar niet echt verwacht mijn snowboard gear nodig te hebben in Groningen..

En skiliften zouden erg relaxed zijn.. Na vier keer de Karlingerberg omhoog te lopen door de sneeuw met je lompe boots, heb je daar ook geen zin meer in.