FeestCommissieVGSU

Amicae et amici,

Het is weer bijna zover. Over een kleine 3 weken gaat de VGSU weer helemaal los tijdens het tweede amicale feest van het jaar. Maar uiteraard doen we dat niet alleen. U bent allen van harte uitgenodigd om in het hartsie van ons land de banden en de amicitia te vieren!
Maar er is meer! Voorafgaand aan het feest wordt namelijk de voorbereidende lezing voor het Paascongres 2012 gehouden in het academiegebouw van de Universiteit Utrecht. Deze lezing zal gaan over de Russische machtsstrijd. Het thema van het feest zal in aansluiting daarop 'Tsaren en Kozakken' zijn. Dus doet uw bontmuts op en dan zien wij u op dinsdag 21 februari in Utrecht!
Alle overige informatie is te vinden op de bijgevoegde poster. Daarnaast vindt u in de PaCo-bundel die u een dezer dagen toe zal komen een verkleinde versie van de poster.

Amicaliter,

Feestcie der VGSU

P.S. Slaapplek nodig? Mail naar FeestVGSU@gmail.com en wij regelen het!

Ik vind het nog steeds gek dat mensen entree vragen voor een amicaal feest.. lekker uitnodigend ;-)

Voor de rest: ziet er goed uit, ben er waarschijnlijk niet bij

FeestCommissieVGSU

Amicae et amici,

Nog maar een week tot de voorbereidende lezing voor het PaCo. Na uw succes van vorig jaar bent u toch wel benieuwd hoe de VGSU het er dit jaar vanaf brengt?
En als u er toch bent kunt u direct het feest meepakken, dat belooft namelijk bijzonder goed te worden.
Slaapplekken zijn geen probleem, daar weet am. Ledelay alles van!
Wij rekenen u op!

Namens de feestcie der VGSU

Martin Wesseling

http://www.facebook.com/events/308382905874216/

Ik heb wel zin, wie gaat er mee?

Manon ten Have

Ikke :) Volgens ooggetuigen heb ik al genoeg gemist daar in Delft.. Dus nu ben ik er zeker bij :)

Haha Martin, jij in de feestcie. Jammer, ik kan helaas niet.

Is mijn jasje van de vorige keer al boven water gekomen?

Manon, Maarten en ik gaan met de trein van kwart voor zes. Als er dus nog mensen meewillen, weest welkom en voeg je lekker aan. Des te gezelliger.

Hmm, zit er aan te denken om te gaan.
weet nog niet zeker .

Manon ten Have

Jammer, je hebt een mooi feestje en een interessante lezing gemist.