UndahCovah

Hallo!

Aan de Aquamarijnstraat 475 komt per 1 maart de gallereikamer vrij van 14- m2. De prijs is 215,- all-in (water,gas,licht, draadloos internet). Er is een koelkast en een wasmachine aanwezig in het huis en het huis heeft verder alle dingen die nodig zijn in een huis (denk aan een waterkoker, magnetron, keukengerei e.d.).

Je zult in huis komen te wonen met niemand minder dan ikzelf, en Dick de Gelder, die naar eigen zeggen niet heel lang meer zal blijven wonen. Over precies 12 maanden zal ik 23 worden en zullen we huursubsidie ontvangen, dan gaat de huur naar 130,- all in per maand. Ikzelf blijf waarschijnlijk nog een aantal jaar in dit huis wonen (met de huursubsidie dus).

Wij zijn op zoek naar een relaxed persoon m/v, die graag voor wat langere tijd zal blijven wonen en bij voorkeur lid is van de GSV.

Graag verzoek ik je om een mailtje te sturen naar hermanveenhof apenstaart gmail punt com met daarin de reden waarom jij deze kamer moet krijgen.

Laters,

Herman Veenhof

Ps, Veldman gaat weg uit deze kamer. Hij gaat lekker belastinggeld trekken terwijl hij bij zijn ouders woont om zodoende zijn enorme schuld bij Brandhout af te betalen.

UndahCovah schreef: .. Dick de Gelder, die naar eigen zeggen niet heel lang meer zal blijven wonen.

Officieel standpunt sinds 2006.

Klopt, nog altijd wachtende op een toffe kamer in het centrum....

UndahCovah schreef: Hallo! Over precies 12 maanden zal ik 23 worden en zullen we huursubsidie ontvangen

Je moet er gewoon een ouwe lul bij regelen. Dan moet je marketing richten op mensen die niet tevreden zijn over hun huidige woonsituatie. Als je het zo persoonlijk mogelijk maakt (met naam en toenaam) voelt de doelgroep zich écht aangesproken, en dat maakt het ook nog eens heel erg leuk.

TheoSikkema

Heh, ben je jarig Herman?

Jan-Jaap heeft interesse!

Misschien wil Dick ergens in de zomer met mij ruilen?
Ik bewoon een prachtig pand in het centrum van Groningen.
Voor €320,- per maand (iets meer dan 10 per dag) mag hij dan 18m2 in gebruik nemen.
Nieuwe Ebbingestraat 111a. Chinees beneden, uitzicht op de slijterij. jumbo, aldi, ub en Noorderstation om de hoek. Eventueel stopt lijn 11 letterlijk voor de deur om je binnen 10 minuten op het Zernike af te zetten.
Als er iets ontbreekt hoor ik het graag. Binnenkort wordt de geiser vervangen, zodat er ook een wárme douche aanwezig is.

Misschien wel wat voor jou FJ, dan ga je eerst van tweederde en vervolgens naar éénderde van de huurprijs die je nu betaalt.

UndahCovah schreef: Ps, Veldman gaat weg uit deze kamer. Hij gaat lekker belastinggeld trekken terwijl hij bij zijn ouders woont om zodoende zijn enorme schuld bij Brandhout af te betalen.

Juist!

Theo schreef: Ik heb interesse!

Ik heb nog steeds geen mailtje van je gezien Jaapie....

Dat is niet zo gek. Die piemol ligt nog op bed...

Theo schreef: Dat is niet zo gek. Die piemol ligt nog op bed...

Helemaal niet! Toen zat ik al te lezen. Jij zou om 7 of 8 uur opstaan...
Theo heeft nog steeds interesse trouwens. Moet je hem maar ff mailen Herman.

Charlotte? (:

edit: huh het forum doet echt gek

De kamer is vergeven, Slotje Webcie?

De laatste eerstejaars zonder kamer is de gelukkige geworden!