Feestcie VGSN-tq

Beste GSV'ers,

De VGSN-tq nodigt u uit voor een feest op woensdag 18 februari in café 'De Plak' aan de Bloemerstraat 90. Het thema zal zijn: Don't worry be HIPPIE! Vanaf 22.30 tot in de vroege uurtjes zullen onze DJ's de allerhipste muziek voor u draaien!

Groeten,
De Feestcie der VGSN-tq

P.S. Vanaf het station is het ongeveer 5 minuten lopen.

poster schreef: Geen entree!

Maar, hoe komen we dan binnen?

Tof feestje, schatgravers, en op een woensdag! Ik ga enorm bedenken of ik er bij ben.

VGSN?

Ursa schreef:
poster schreef: Geen entree!

Maar, hoe komen we dan binnen?

:D. Waarschijnlijk is het een plek zonder tijd en plaats, hippies hebben hun middeltjes er wel voor om die plekken te bereiken.

Koning Drietand

Ligt het nou aan mij of kan ik de poster niet lezen doordat die te klein is? 106 bij 150 pixels is volgens mij niet de beste kwaliteit.

N.B. Steendam

Waarom in 'De Plak' en niet in die sooskelder?

Altijd leuk de VGSN, ik raad iedereen aan om te gaan - bovendien een uitstekende gelegenheid om je te verdiepen in de beweging der 18e februari.

haha mooi dat de beweging van de 18e februari om de hoek komt. Feestjes bij de VGSN zijn altijd erg leuk!

Feestcie VGSN-tq

Voor diegenen die op de eerste trein moeten wachten, staat er een koud biertje klaar in het secretariaat van onze senatoren! Het secretariaat is tegenover het station, dus u loopt er bijna langs als u vanaf het café terug loopt naar het station. VGSN'ers wijzen u graag de weg.

namens Geziena,
mooie poster hoor Christoph!!

zijn er mensen die erheen gaan? en met een auto waar ik mee mee zou kunnen rijden?