Stieneke

Amicae amicique,

Aanstaande maandag vindt in de Goede Herderkerk de aftrap van de Mission Events 2006 plaats! U heeft er al over gehoord tijdens de HV, mailtjes over ontvangen, op de IFES-pagina op gsvnet kunnen lezen en de posters op soos gezien.

Deze avond is voor u bedoeld wanneer u meer wilt weten over het onderwerp, de mogelijkheden of ook wanneer u eigenlijk helemaal niet aan zending denkt!
We beginnen de avond om 18.00u met een wereldmaaltijd (bereid door GSV'ers) die u aan het denken zet... Dit wordt gevolgd door een plenaire bezinning met als thema: ‘What in the world are you doing?’ Hierop volgen twee ronden workshops, waarbij u dé kans krijgt om te leren van mensen uit het veld! Er wordt hierbij niet alleen aandacht gegeven aan ‘de klassieke zendeling’, maar ook aan ontwikkelingswerk, zending in gesloten landen en niet te vergeten ‘Zending voor Dummies’!

Nog even in het kort:
Wat: Mission Event
Waar: Goede Herderkerk, Johan de Wittstraat 2
Wanneer: 6 februari
Hoe laat: 18.00u maaltijd (opgave verplicht!)
19.30u programma

Voor vragen en opgave voor de maaltijd, mail naar: rvmaria@hotmail.com

hé gaat hier nog iemand heen?

Lijkt me interessant!

Als je ook mee wilt eten, dan moet je je wel even van te voren opgeven! Mail daarvoor even naar het bovenstaande e-mailadres. Als je dat maandagochtend doet, dan is het nog op tijd.

Henrique schreef: hé gaat hier nog iemand heen?

Ja! Ik! Gaan er nog meer mensen?!

Vandaag opgeven kan toch ook nog wel? Of gewoon even langskomen op de bonnefooi? Als het hier gepost wordt houden we er rekening mee met het inkopen. Ik ben erbij vanavond! Wie volgt?

Shit, je bent me voor. :S

Klopt. Het eten wordt vanavond sowieso lekker, maar ben benieuwd hoeveel GSVers er nu komen..

Hee patattekes! ;) Ik wil ook wel, kom ik wel bij de workshops aangewaaid, als ik dan weer op mn fietsje kan sjeesen.

Ehm, ik weet het nog steeds niet. Heb vanaf half negen sowieso wat anders... Maar het lijkt me wel bere interessant! Enig idee of zoiets nog vaker wordt georganiseerd??? Heb namelijk nog 5,5 jaar studie voor de boeg ;)

Interessant zal het zeker zijn, alleen het eten al. Ik heb een vaag vermoeden dat ik er ook wel ben vanavond!

Het wordt elk jaar georganiseerd en is zeker interessant om heen te gaan. Ik kan vanavond helaas niet, maar mijn buddy is wel van plan te komen ;)

Goeie zaak. Komt jouw buddy ook, Arnold?

Mijn buddy zit aan de overkant van de tafel. Dat zal hem leren.
De jouwe komt ook, heb ik begrepen?

Mijne komt ook, en wij delen gewoon ons bord. Echte buddy's doen dat. Pas maar op dat jij niet aan de verkeerde kant zit, trouwens...

Denk dat in de komende jaren een betere optie is voor mij. Fijne avond voor degenen die wel gaan!

Aaaaaaah Tinka, aaaaaaah, toe, aaaaaaah! ;)

Je hebt een heerlijke maaltijd gemist. En vast nog veel meer...?

een heerlijke maaltijd, overvloedig besprenkeld met cashewnoten:).

Jammers, maar.... ik heb wel een heel boeiende avond over de doop gehad, en die hebben jullie gemist ;)