JP.

Een goed begin is het halve werk!
Daarom hebben de Bruna's reeds op de vierde dag van dit nieuwe jaar een spetterende borrel gepland!

Komende dinsdag zal de achtste verdieping van de Saffierflat een bruine bedoening worden. Eerst zal er rond 22:00 op nummer 224 een beer van een film op de muur vertoond worden, waarna iedereen welkom is op nummer 220 om de borrel verder voort te zetten.
Iedereen? Ja, iedereen. Iedereen die zich lid voelt van Regio Bruin is welkom op deze feestelijke avond!

Er is slechts een tweetal items die je niet moet vergeten, te weten de dresscode, en ongeveer vier euro om de onkosten te dekken. Een klein offer voor al het moois wat je ervoor terug zult krijgen!

We hopen jullie allemaal de vierde te mogen begroeten!

Namens de Bruna's,
De Theezak

minileeuwtje

te thof zeg, ik kom ook. KWeet nu al wat ik aan ga doen:
bruin rokje, bruin shirtje, bruin truitje!
en als finishing toutch: bruine oogschaduw!
hebben jullie ook bruine drankjes?

Voor zij die voor 21:45 aanwezig zijn: koffie.
Tijdens de film: chocolademelk.
Na de film: donkerbruin bier.

Er is ook vast voedsel: bruine frituurhapjes, dito oliebollen en al even kleurige paaseitjes.
Voor de die-hards is er 's ochtends een bruine boterham met hagelslag met caramelvla.

En Geertsma komt ook.

En Schiphorst. Maar die is de laatste tijd wat schuw.

Valt wel mee, maar het verzorgingstehuis heeft niet altijd zin om een verpleegster mee te sturen :)

Er is toch al een bruintopic webcie? :wink:

Geen bruintopic die ook nieuwsitems kan posten.

En nu gauw ophoepelen naar je eigen regio-topic, met je jaloerse posts. Als jullie eigen regio niet van die mooie posters kan maken, is dat geen reden om te klagen bij de webcie.

Regio D is De beste! :afro:

ik ben wel nieuwsgierig geworden naar die bruine rakkers!! Misschien laat ik mijn groene gezichtje nog wel even zien als ik me aan de ub kan werken! In elk geval veel plezier!

Ik heb hier een flink aantal posts weggehaald. De mensen die het betrof hebben de boel uitgepraat. Of eigenlijk uitgechat.
Daar hoeft verder dus ook niet meer op gereageerd te worden.

Norbert schreef: Regio D is De beste! :afro:

Kan deze dan ook weg :)?

Jean schreef: Eerst zal er rond 22:00 op nummer 224 een beer van een film op de muur vertoond worden

borrol bij ons...... heb ik daar ook inspraak in???

Bruinborrol is dat touwens niet wat er gebeurd als ik de wc doorspoel?

Henri!! schreef: borrol bij ons...... heb ik daar ook inspraak in???

Als je hier was wel ja. Maar aangezien dit niet het geval is denk ik dat we in jouw kamer het bruinbowlingtoernooi gaan houden. Je bent toch niet echt aan die antiek glazen dierentuin gehecht?

Geertsma schreef: [..] Kan deze dan ook weg :)?

:google:

Bakkie Krasse

aangezien ik nog maar met anderhalve been kan fietsen en ik morgen weer fit in de UB moet zitten om te studeren (en leer mij die Bruinborrols kennen) kom ik vanavond helaas niet. Edoch heb ik ter gedachtenis wel de hele dag mijn bruine petje opgehad en had ik gister al mijn bruine broek aan en heb met oud en nieuw satésaus gegeten en ga zo maar door..... Bruin tot the top!

ps. hou me dus op de bruine hoogte, ik ben een potentieel bruintje.

Hoi Bouke.

Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Dat zal de sfeer toch wel deels bepalen. Maar je weet dat je in ons hart er altijd bij bent. En wellicht dat je ten tijde van de volgende borrel weer twee benen hebt.

Groetjes van de Bruna's.

P.s. Voor de liefhebbers: voorafgaand aan de borrel gaan we nog wat Friends beamen.

Jean schreef: P.s. Voor de liefhebbers: voorafgaand aan de borrel gaan we nog wat Friends beamen.

Houdt dat in vanaf 22.00u Friends kijken of dat er voor de beer van een film nog Friends wordt gekeken?

Dat houdt in dat om 22:00 de film aan gaat, en dat er vóór die tijd andere dingen mee gedaan kunnen worden.

Zo heb ik op het moment bijvoorbeeld mijn Playstation eraan hangen. :lol:

Ter verhoging van het bruingevoel kom ik :evilking: vanavond even een letter leggen op de achtste van de saffier. :aufreg: Wie doet er mee?

Maar... hoe was t nou? Was het die 4 euri waard of eh?

echt supervet :)