Koopa

Hoi

U weet ongetwijfeld allemaal dat het project Happietaria weer bezig is, althans de voorbereidingen daarvan. Veel van jullie zullen waarschijnlijk ook wel een of meerdere keren gaan werken of eten in het restaurant, om zo je steentje bij te dragen aan het goede doel. Dat is ontzettend mooi, maar... Jullie GSVers kunnen nog veel meer betekenen!

Onlangs heeft elke GSVer een mailtje via de webcie gehad met daarin het verzoek of jullie nog sponsoren wisten voor ons project. De respons hierop was echter niet al te hoog (eigenlijk vrijwel niks). Misschien hebt u het mailtje niet gezien of bent u het alweer vergeten. Dus daarom nog een keer het verzoek: Kennen jullie sponsoren die eventueel zouden willen sponsoren? Je kunt dan denken aan je vader met zijn eigen bedrijfje, of je rijke oom, die wel een centje kan missen of de buurman die er warmpjes bijzit.

Dit is heel belangrijk voor het project aangezien we via via makkelijker sponsoren kunnen werven dan door zomaar 'vreemde' ondernemingen aan te spreken. Jullie kunnen als het waren als een 'ingang' fungeren bij die potentiele sponsor! Denk niet: mijn vader wil vast niet o.i.d., ik lul ze wel om! Bedenk hierbij dat elke euro die wij binnenhalen met het project verdrievoudigd wordt, dus elke 100 euro betekent 300 euro voor Sudan en Ethiopie!!! Overigens krijgen de sponsoren er uiteraard ook wat voor terug in de vorm van de sponsorpakketten. Deze kunnen mooi een stukje naamsbekendheid voor ze opleveren! Ik vertel ze er graag meer over.

Doe het voor dit lieve kindje en vele van zijn lotgenoten:

Dus post hier de ondernemingen waarvan u denkt dat ze misschien wel willen sponsoren of mail of bel me!!

Alvast bedankt!

Jurrian van Lenthe,
sponsorcommissie Happietaria Groningen

tel. 050 5733839 of 06 20104066

jurrianvanlenthe@hotmail.com of J.J.van.Lenthe@student.rug.nl

voor meer info.

Vriend Niels

Doet het altijd goed Jurrian, zo'n fotootje van een lief arm negertje.

Maar ik denk dat mijn werkgever Toko Melati wel wil sponsoren. Je moet ze maar ff bellen... 050-3129886

goedzo Niels!

ik heb je een mailtje gestuurd met instructies... :) Succes ermee!

Toen ik net in Groningen kwam, heb ik van september tot en met december bij Klaas en Froukje Mulder in huis gewoont die een loonbedrijf hebben. heeft via mij de Happietaria met een leuk bedrag gesponsord. Ze zijn 'van de kerk', dus....

Hee Peter, is je moeder hertrouwd of heeft je vader een andere voornaam genomen?

ik kan het niet laten..: we hebben waarschijnlijk een pand........!! JOEHAAAAAAA!!! maar meer zeg ik nog niet.................. later meer!!!!!

Dusse: blijven posten hier! alle kleine beetjes helpen, we hebben het hard nodig!!
Potverdrie zeg, megaveel views en nog maar 3 reacties....! denk alsjeblieft goed na of je geen tips voor die goeie ouwe jurrian hebt!

Animal schreef: Toen ik net in Groningen kwam, heb ik van september tot en met december bij Klaas en Froukje Mulder in huis gewoont die een loonbedrijf hebben. heeft via mij de Happietaria met een leuk bedrag gesponsord. Ze zijn 'van de kerk', dus....

bedankt, zal eens ff proberen!

Alladin schreef: goeie ouwe jurrian

goeie wel, oud valt wel mee :wink:

HEEEELP!!!
PLZ wie kan er vanavond voor mij werken bij happietaria want ik moet verhuizen!!
Het mooiste zou zijn als we ook nog kunnen, ruilen, dat ik dus ook een keer in jou plaats werk....

Als je er tijden bij noemt is het misschien makkelijker...

1500 uur -1930 uur
of 1900 uur -2300 uur?

ik kan niet trouwens...

Ja het gaat om shift 2, van 19.00 - 23.00 uur