Michelle Bloem

Ha GSV,

Dit najaar wordt er weer, in samenwerking met OCSG vanaf 10 oktober elke woensdag tien week lang, een Student Alpha cursus georganiseerd! Ook in Groningen zijn er studenten die met nog onbeantwoorde vragen lopen, of die simpelweg meer willen weten over het Christelijk geloof. Bij Alpha is daar alle ruimte voor. We eten samen, iemand deelt een inspirerend verhaal over een bepaald thema en vervolgens praten we in kleinere groepjes door over dit onderwerp. Iedereen is welkom om vragen te stellen of om te kijken hoe hij/zij het vindt op de informatieborrel op 3 oktober en als je vragen hebt of je wilt opgeven mag je altijd mailen naar studentalpha@ocsg.nl

Je mag ook mij wel appen/bellen, vorig jaar groepjesleider geweest.

Niet-christenen kun je uitnodigen, maar vorig jaar ook veel wel-christenen geweest, dus ga evt. gewoon voor jezelf, niks geks aan.

Michelle Bloem

De informatie borrel is dus vanavond vanaf 22:00 bij Ichthus aan de Nieuwe kijk in ‘t jatstraat 78. Mocht je niet kunnen, maar wel geïnteresseerd zijn of vragen hebben kun je altijd mailen naar studentalpha@ocsg.nl.

Michelle Bloem

In de activiteitenagenda staat momenteel nog de student alpha borrel gepland voor komende vrijdag. Deze is echter verplaats naar 22 maart en door miscommunicatie is dit aan ons doorgegeven. De borrel is dus al geweest, maar iedereen die wel geïnteresseerd is kan op 10 april terecht bij het SKLO pand aan de Kraneweg 33 om (vrijblijvend) een eerste avond mee te draaien. Mocht je dus nog geïnteresseerd zijn (of mensen kennen die interesse hebben) dan kun je daar heen. Het schijnt een echte aanrader te zijn!

Meld je wel even aan, want dat is fijn voor de boodschappen.

NienkeBraam

Ik heb dit het eerste halfjaar gedaan met studievriendinnen en ik vond het echt een aanrader! Het gaf me op een aantal vlakken weer nieuwe inzichten bij de basisonderwerpen van ons geloof omdat je ook met mensen bent bij wie het geloof niet met de paplepel is ingegoten is. Leuke aanvulling op je bk-avonden!
Spreek me gerust een keer aan als je nog een vraag hebt :)