Thereza

Ha GSV,

Ik ben op zoek naar een student, liefst geen eerstejaars, die langere tijd bij zijn of haar ouders woont of is blijven wonen, liefst in een andere stad dan Groningen. Voor mijn master journalistiek schrijf ik namelijk een reportage over dit soort studenten (naar aanleiding van vandaag gepubliceerde cijfers omtrent studenten, die steeds vaker thuis blijven wonen). Ik ben naarstig op zoek naar iemand die ik hier vandaag (of eventueel morgen) over kan interviewen. Dus: overspoel mijn vooral met telefoonnummers, facebookcontacten et cetera van mensen die ik zou kunnen benaderen.

Voor de doxantilonezen: ik zoek ook iemand die dit jaar is begonnen met studeren en er juist wél voor kiest om op kamers te gaan, ondanks het vervallen van de basisbeurs. Als je daar met mij over wil praten, hoor ik het ook graag. Kan telefonisch als dat het beste uitkomt, maar uiteraard kom ik het liefst op bezoek in je kersverse studentenkamertje :)
Alvast bedankt!

Naarstige spoed is zelden goed

martijngaasbeek

Ik ken wel iemand. De bleef ook lang thuis wonen en woonde een heel eind achter vinkhuizen.

Marjan Dwarshuis

Ehm.. Ik ben pas in Februari afgelopen jaar in Groningen komen wonen en mijn ouders wonen in Drachten. Is dat goed genoeg?

jolienschuurman

Ik ken iemand due studeert in Utrecht, die is net begonnen en is vanavond in Groningen!

martijngaasbeek schreef:

Ik ken wel iemand. De bleef ook lang thuis wonen en woonde een heel eind achter vinkhuizen.

Ik kan mezelf toch niet interviewen, dropsleutel.
Overigens heb ik inmiddels mensen gevonden. Bedankt voor de reacties!