- maartje -

Donderdag 11 oktober Sing-in op Soos

Neem gezellig al je vriendjes en vriendinnetjes mee, want aansluitend is er Open Soos!

Jullie zijn allemaal welkom vanaf 20:30

Liefss Basic

Moet je liedbundel dan mee of is er een beamer?

Er is een beamer, dus je hoeft geen liedbundel mee!

Waarop wordt trouwens de datum van open soos gebaseerd?
Ik heb van het Greijdanus al vaker gehoord van kinders die er zo van balen dat open soos altijd precies tijdens hun toetsweek valt (zo ook die op 11 oktober).

Joriekee schreef: Waarop wordt trouwens de datum van open soos gebaseerd? Ik heb van het Greijdanus al vaker gehoord van kinders die er zo van balen dat open soos altijd precies tijdens hun toetsweek valt (zo ook die op 11 oktober).

Was dit niet het idee van de VGSN?

Sing-in of open soos ? Of allebei

Open soos was een idee van VGS-NL bij mijn weten..

Sing-in was een idee van de BASIC; we hadden de datum al bedacht toen we erachter kwamen dat het open soos is. Dus het wordt niet speciaal voor open soos georganiseerd.

VGS-Nederland wilde inderdaad graag dat wij een Open Soos in Oktober organiseren, zodat er gecommuniceerd kan worden dat in heel Nederland in dezelfde maand een keer een Open Soos bij VGS-verenigingen is. 11 Oktober was eigenlijk voor GSV het handigst, maar inderdaad uiteindelijk een beetje onhandig voor scholieren.

We hopen alsnog op een aantal potentials (die btw natuurlijk ook bij de sing-in mogen zijn), en zo niet dan maken we er gewoon een mooie soosavond van :)

AlindaGerrits

het valt niet ìn de toetsweek, maar in de week daarvoor. voor Greijdanus Zwolle mensen iig. Dus ze kunnen prima komen..;)

Top! Ben er bij, zeker na het succes van de Keiweeksing-in.
Wanneer is er weer een ontbijtsing-in? Liesbeth kan van die lekkere broodjes bakken

Liesbeth zit niet langer in den Basic..

Dat doet niets aan haar broodjesbakkunsten af..

Bruins schreef: Dat doet niets aan haar broodjesbakkunsten af..

Daar heeft freekjan een goed punt :D.

Bruins ga zelf brood bakken

MarielledL schreef:
Bruins schreef: Dat doet niets aan haar broodjesbakkunsten af..

Daar heeft freekjan een goed punt :D.

Het is eigenlijk FreeRk maar Freekie Freerksma volstaat ook.

Winters schreef:
MarielledL schreef:
Bruins schreef: Dat doet niets aan haar broodjesbakkunsten af..

Daar heeft freekjan een goed punt :D.

Het is eigenlijk FreeRk maar Freekie Freerksma volstaat ook.

't Hert heeft tegenwoordig ook zijn eigen Taeke Taekema zie ik? De onze is Wybren Wybrenga.

JøhnDylån

Freekie bakt ze zelf vaak wat te bruins

Hier, Cock le Coq, de Taekema van de f-club, meldt zich ook.

Harmen schreef: Hier, Cock le Coq, de Taekema van de f-club, meldt zich ook.

We hebben tegenwoordig iemand die echt Taeke heet, te weten Stabbles.
Maar even zonder dollen Bolks, dit topic gaat er natuurlijk om dat jij je oude kont licht en naar soos komt voor die sing-in aanstaande donderdag, dus tjop tjop!

Harmen schreef: Hier, Cock le Coq, de Taekema van de f-club, meldt zich ook.

Ik voel wrok. Klopt dat?!