UndahCovah

Ik ben opzoek naar een rijschool hier in Groningen. Je kunt dan natuurlijk de site van het CBR afstruinen en kijken welke de beste score heeft. Je kunt ook de prijzen vergelijken en dan de goedkoopste nemen. Je kunt het ook aan de GSV vragen, dat doe ik dus nu!

Welke rijschool heb jij je rijbewijs gehaald? beviel het goed? Wat is de beste rijschool? Welke is heel goedkoop maar toch goed? Welke kan ik het beste nemen?

Mij een zinnig antwoord geven heeft de volgende voordelen:

  • Je doet een goede daad, en zoals Jakobus al zegt: Een geloof zonder goede werken is een dood geloof. Sla dus je slag!
  • Je helpt een mede-GSV'er
  • Je weet voortaan voor welke lesauto's je moet vluchten omdat de kans dan groot is dat ik erin zit.

Ik zou zeggen, barst los me uw goede raadgevingen!

heel goedkoop en toch heel goed: Roy Westerborg.

http://www.roywesterborg.nl/

er is hier trouwens al vaker een topic over geweest.... je zou daar ook even kunnen kijken.

Zoals elk forum heeft ook het gsvnet een 'zoek' functie:

en staan alvast wat tips.

Stichting Rijopleidingen, instructeur Raymond. Die helpt je in 25 lessen wel aan je papiertje, en het zijn bovendien 25 vermakelijke uren met die kerel. Op de site zie ik dat je voor 1140 euro klaar bent. Succes!

rijschool oosterVELD, instructeur Fred Kamminga. fijne lesauto (golf 5 plus) en gewoon een goeie instructeur, geen poespas, maar gewoon kennis van zaken, al 20 jaar in 't vak. ook net(vlak voor de zomer) bij hem gelest, en in één keer geslaagd.