vet

Er was een tijd dat de GSV ongelooflijk muzikaal was. Zelfs hadden we een verenigingslid dat de opleiding koordirectie volgde. Resultaat: een leuk GSV-koor, met een gevarieerd, klassiek repertoire.

Nooit iets van gehoord? Jammer. Maar, er is een kans om vele oudleden en huidige leden te zien schitteren. Fleurke, Westerman, Bos, Harmannij, Jongsma, Bouwman, Buit-Minnema, etcetera, etcetera. Aanstaande zondag, 8 oktober, treedt namelijk kamerkoor TiraƱa op in de Lutherse kerk in Groningen. Dirigent is de eerder genoemde oud-GSV'er, Tymen Jan Bronda. Verder is iedereen onder de veertig zo ongeveer lid of lid geweest van de GSV. Is dat nou leuk? Antwoord: Ja.

Een heel vroege cantate van JS Bach is het muziekstuk waar het die ochtend allemaal om draait. Om 10 uur begint de Lutherse kerkdienst, de natuurlijke setting voor de cantates van JS Bach. Een kleine bijdrage in de collecte wordt op prijs gesteld. Maar dan krijg je ook iets heel moois. Garantiert.

De Lutherse kerk staat aan de Haddingestraat in Groningen.

Zie ook www.kamerkoortirana.nl

Herinnering ^

Fak, ik ben niet in Groningen zondag, leek me erg tof om bij te zijn...
Wanneer is mijn volgende kans?

Ik ga er zeker wel bij zijn denk ik. Lijkt me joekels mooi...

Zeer jammer dat ik er niet bij kan zijn. Gott ist mein Konig heb ik laatst onder het Bachcollege nog gehoord; schitterend!

Ik ben erbij!

Het wordt zeker erg mooi, met pauken en alles erbij... veel succes lui!

lopend naar de 'kerk' het mag weer.
Ik ben erbij.

Ik kom op de fiets.

Misschien kom ik ook wel luisteren, VET mooi. Het klinkt iig wel aantrekkelijk!

Mar-ri-ta schreef: Het wordt zeker erg mooi, met pauken en alles erbij... veel succes lui!

He Marrita, kan ik hieruit afleiden dat jij ook niet meezingt?

Ik ben van plan wel te gaan; (ook) niet zingen, maar luisteren.