vet

Het forum loopt een uur achter!

tel je er toch gewoon een uur bij

Of is het al weer wintertijd en lopen wij een uur voor, nee achter? Of is dat zomertijd?

Hoe het ook zij, als je in 'Mijn Profiel' als tijdzone ff GMT +2 invult, klopt het volgens mij weer. Ff tjekke: ik post dit om ongeveer 02.50 uur. Hmm, moet ook maar eens gaan slapen ofzo...

>>Tijd klopt bij mij nu piccobello! Alle tijden (van alle posts) kloppen als het goed is, doordat ik die tijd bij mezelf heb aangepast.

Maar dat is alleen symptoombestrijding! Het echte probleem moet worden aaangepakt, de kern, de oorzaak van dit alles!

Ik denk dat het voor iedereen het beste is, als we op de hele wereld afspreken dat het over 2 minuten 9 uur is. Dan is het overal tenminste gelijk, en pak je het probleem bij de wortel aan. Weg met die GMT + en -!

he, ik ben al wezen klooien met de forumtijd, er gebeurd alleen helemaal niks met de tijden van de posts

overigens zie ik de tijd van animal ook niet goed staan, maar als hij ze zelf wel goed ziet dan is dat een mogelijk oplossing

als je de tijden aanpast via de CP dan veranderd de tijd wel als je uitgelogged bent volgensmij maar in de CP tijden aanpassen 'overrules' niet de accounts, die zou je evt. recht kunnen zetten door een replace actie via de database van de tijdinstellingen bij elke gebruiker

De tijd klopt weer!!!

tsja, ik denk dat we nu ook wel kunnen zeggen waar het aan gelegen heeft ;)

misschien tijd om de forumsoftware eens te gaan updaten :idea:

Mag ik deze post gebruiken om uit te proberen of de tijd bij mij nu nog klopt? Ik vermoed namelijk dat mijn oplossing (GMT +2 instellen) idd van zeer tijdelijke aard was.... 't Is bij mij nu ongeveer 10 over 12.

Hij klopte dus niet meer. Heb m'n profiel weer aangepast (>>GMT + 1), en nu kloptie weer. Software is blijkbaar niet bestand tegen zomertijd... :?

Even kijken of mijn tijd klopt hoor!

Hij klopt!

"end of story, see ya later, bye bye"

Nog twee rare dingetjes mbt de tijd:

In de Batavierenracetopic heeft Hinke officieel om 16.41u. gepost, terwijl het nu toch echt nog maar 16.20u. is. Deze post blijft ook constant als laatste staan.

Ik krijg de melding dat ik niet zo snel na het vorige bericht een nieuw bericht mag plaatsen, terwijl ik toch echt al een tijdje niet gepost heb.

=> Edit: ik had dus hetzelfde probleem als met de post van Hinke...