Bert-Jan

Lieve Webcie,

4 maanden geleden heb ik alvast een activiteit op de online kalender geplaatst, nu is het zo dat de plannen zijn gewijzigd. Dus het moet van de online kalender af!! Helaas krijg ik daar geen toestemming voor, terwijl ik het wel onder mijn naam erop heb gezet. Hoe kan dit, of wat doe ik fout??

He die mol,

Je kunt als gebruiker geen kalenderitems verwijderen. Dat kan alleen de webcie. Dus als er iets verwijderd moet worden dan zul je dat even moeten aangeven via de mail of in dit topic.

Het gaat over de activiteit het GSV-uitje naar Springfield van 7-11 t/m 10/11. Dat gaat namelijk niet door!! Alvast bedankt voor het verwijderen.

Biezema schreef: He die mol, Je kunt als gebruiker geen kalenderitems verwijderen. Dat kan alleen de webcie. Dus als er iets verwijderd moet worden dan zul je dat even moeten aangeven via de mail of in dit topic.

Waarom past de webcie dat niet aan dan? :?

Lieve webcie, ik heb een open soos op de kalender gezet voor 1 datum(13 november) en nou staat ie er voor een heel jaar op. HELP!! :shock: :shock: :shock:

waarschijnlijk heb je geen einddatum ingevuld.
begin en einddatum invullen, evt. beide gewoon op dezelfde dag (ook al loopt de activeit de hele nacht door..)

Als ik links in de kalender kijk, zal de activiteit nooit plaatsvinden, tenzij we een nulde maand met nulde dag invoeren. :wink:

je had geen begindatum ingevult zie ik al
ik verwijder hem, wijzigen van datum wil nl. niet als je nix had ingevult, of je hem zelf opnieuw er weer even in wilt zetten
thx