Dijkio

Dag novietjes,

Mochten jullie na jullie thoffe stunt gister nou nog wat spulletjes kwijt zijn, dan liggen ze hoogst waarschijnlijk bij J. Mulder. Saffierstraat 6.

Kwamen we tegen bij het opruimen, ofzo.

Doei!

Manon ten Have

Ik heb nog zwarte sokken en een zwart topje van de h&m gevonden in mijn tas. Is iemand van de EX-novietes dit kwijt? Laat het me even weten. ciao!

Op mijn kamer liggen nog allemaal jassen, tassen, vesten, bivakmutsen, broeken en andere dingen die niet van mij zijn. Ik ben volgende week weer in Groningen, kom het dan maar halen. Donderdag neem ik alles mee naar soos dus dan kun je het ook ophalen.

Ik mis een grijze Adidastas en nog wat meuk wat er niet toe doet (emmer). Ik dacht dat ik m'n tas voor het laatst in het Oranjehuis gezien had.

Ik mis nog een zwart lang hemdje vd h&m

In een tas troffen we trouwens ook nog een paar huidskleurige kousachtige dingen met een zooltje aan. Wie van de meisjes mist dit?

hier ligt nog een zwart vestje met knoopjes op de mouwen van Yessica maat M

FritzZ schreef: In een tas troffen we trouwens ook nog een paar huidskleurige kousachtige dingen met een zooltje aan. Wie van de meisjes mist dit?

Ik denk dat je een bedoelt.

Thierry schreef:
FritzZ schreef: In een tas troffen we trouwens ook nog een paar huidskleurige kousachtige dingen met een zooltje aan. Wie van de meisjes mist dit?

Ik denk dat je een bedoelt.

ha yes, ik hoopte al dat je link naar dat filmpje zou verwijzen

smeerkees schreef:
Thierry schreef:
FritzZ schreef: In een tas troffen we trouwens ook nog een paar huidskleurige kousachtige dingen met een zooltje aan. Wie van de meisjes mist dit?

Ik denk dat je een bedoelt.

ha yes, ik hoopte al dat je link naar dat filmpje zou verwijzen

Welke andere filmpjes ken je dan die gaan over vleeskleurige maillots?