Feestcommissie VGSR

Amicae amicique,

Bij deze bent u allen van harte uitgenodigd voor ons amicale feest op 21 september.
Het feest zal plaatsvinden in het American Dream Café dat een paar minuten lopen van het Centraal Station verwijderd is.

Met amicale groet,

Mark van der Plas
Feestcie VGSR

Hoi Mark,

doe es niet feestjes op dinsdag

Doe es bier wat goedkoper

Komt de VGSR in thema?
Is er ook mogelijkheid om te blijven slapen? (om 4.02 gaat wel een trein maar die doet er 1.25 uur langer over dan de trein van 6:05)
En om 6:35 gaat er een trein waarin helemaal niet hoeft te worden overgestapt, wat natuurlijk ideaal is voor een dutje..

Feestcommissie VGSR

Amicae Amicique,

Vergeet u niet dat er dinsdag aanstaande een feestje is in Rotterdam!

Hopelijk tot dan.

Met amicale groet,

Mark van der Plas
Feestcie VGSR

Heey mensen, is rotterdam leuk?
Ik ga niet alleen, maar ben wel dinsdag en woensdag vrij..

Geen idee of Rotterdam leuk is. Je kan naar het feest gaan en dan weet je het. Maar ik ga sowieso niet, want ik heb woensdag om 9u verplicht practicum.

TheoSikkema

Zag ook de flyers op Soos.

Bruins schreef: Heey mensen, is rotterdam leuk? Ik ga niet alleen, maar ben wel dinsdag en woensdag vrij..

Vrij? BK volgen zul je!

Overigens, voor een historicus staat 'vrij' gelijk aan 'tijd voor zelfstudie'.

In tegenstelling tot andere universitaire studenten? :wink:

Fer schreef: Komt de VGSR in thema? Is er ook mogelijkheid om te blijven slapen? (om 4.02 gaat wel een trein maar die doet er 1.25 uur langer over dan de trein van 6:05) En om 6:35 gaat er een trein waarin helemaal niet hoeft te worden overgestapt, wat natuurlijk ideaal is voor een dutje..

kan er nog even door de VGSR worden gereageerd.? Toch jammer, wel op het forum posten, maar het vervolgens niet zelf lezen..

Feestcommissie VGSR

Er zijn sowieso een stuk of 3 plaatsen beschikbaar.

Wilt u het even telefonisch doorgeven mocht er een grotere vraag zijn? (06 446 150 63)

MAG,

Mark van der Plas
Feestcie VGSR

Konden jullie het niet dichterbij houden?

Jammer. Ik was al naar BK. Anders was ik er waarschijnlijk wel bij geweest. Laten we het feestje sowieso nog eens doen, in Groningen. Weekend van 19 November!