Carloz

:bier: Kijk maar es bij artikel...:drink:

Bron: nu.nl

Carloz schreef: :bier: Kijk maar es bij artikel...:drink: Bron: nu.nl

tsja, allemaal leuk en aardig, maar van een tig keer opdrukken stroomt er ook een stuk meer bloed door je hoofd, imo werkt dat dus stukken beter :shock:

Volgens mij wordt er elke maand wel zo'n onderzoek gedaan en is de uitslag afwisselend positief en negatief. Net als met appels, fietsen, roken, koekhappen, afvallen, TV kijken, figuurzagen, zwemmen, kleiduifschieten, enzovoorts.

Nu.nl schreef: De wetenschappers konden niet onderzoeken wat het effect van meer alcohol was, maar zij vermoeden dat dronkenschap de eventuele positieve effecten teniet doet.

Handig, zo'n onderzoek.
Ook leuk: er wordt niks gezegd over gevolgen op de lange termijn. Behalve dat ziekten als kanker en levercirrhose er niet mee voorkomen kunnen worden.
:roll:

Wat een gepruts.

Afgezien daarvan kun je nog afvragen wat gevolg en oorzaak is. Zijn mensen die scherper denken misschien meer geneigd om alcohol te nuttigen? Ofwel, hoe hebben ze voor goede steekproeven gezorgd? Het wordt pas interessant als je alcoholist droog legt, en een niet-drinker aan de drank zet. En vervolgens vergelijken door de tijd heen. Weet niet of dat ethisch kan.

ben een beetje in de poll-stemming, dus even een polletje toegevoegd...

Tolle schreef: ben een beetje in de poll-stemming, dus even een polletje toegevoegd...

Je moet duidelijk nog wat meer drinken, dan zou je nl. wel weten dat het 'verbetert' is, met een t dus ;)

kramer schreef: [..] Je moet duidelijk nog wat meer drinken, dan zou je nl. wel weten dat het 'verbetert' is, met een t dus ;)

Je mag me de regeltjes nog een keer uitleggen, maar je kon wel eens gelijk hebben.

Wanneer komt er zo'n test bij pharma?? Ik doe bij deze mee... :shock:

Koning David

Ik zit zelf niet zo te wachten op een vrijwillige drooglegging. Jij wel dan Ard?

Vriend Klei schreef: Ik zit zelf niet zo te wachten op een vrijwillige drooglegging. Jij wel dan Ard?

De vraag kan natuurlijk ook zijn, of dat misschien verstandig zou kunnen blijken te zijn......

P.s. het voorkomt iig dat er allerlei naalden in je gestoken worden.....

Voor geld doe ik alles :lol: