Sabine

Terwijl sommige topics met de dood bedreigd worden, wordt er niets gedaan aan de wildgroei van voetbaltopics. Ik vroeg me af waarom. Alles kan toch wel in een topic?
Ach, nou ja, we liggen er toch al uit maar toch.....

Niet overdrijven, er zijn maar 2 voetbaltopics, en die zijn nog verschillend van aard ook (op soos kijken/ analyse) dat zijn 2 verschillende topics.
Bovendien is voetbal best belangrijk (voor sommigen :oops: )

Sabine schreef: Terwijl sommige topics met de dood bedreigd worden, wordt er niets gedaan aan de wildgroei van voetbaltopics. Ik vroeg me af waarom. Alles kan toch wel in een topic? Ach, nou ja, we liggen er toch al uit maar toch.....

je zegt het zelf al: terwijl sommige topics met de dood bedreigd worden... Dit geeft toch al aan dat er voor sommige topics geen animo is. Voor voetbal blijkbaar wel dus lekker zo houden

agent_Fox_Mulder
Jurrian schreef: [..] je zegt het zelf al: terwijl sommige topics met de dood bedreigd worden... Dit geeft toch al aan dat er voor sommige topics geen animo is. Voor voetbal blijkbaar wel dus lekker zo houden

Je kunt natuurlijk de vraag stellen of een topic de doelstelling van de vereniging onderschrijft.

Ik vindt eerlijk gezegd ook dat daar geen paal en perk aan gesteld mag worden. Ik schaam me behoorlijk dat ik op een vereniging zit waarvan de website een enorm topic over Goede Tijden Slechte Tijden heeft. Maar het is regel dat dat gewoon mag, en dan mogen andere onderwerpen ook. 't Is inderdaad maar waar je belangstelling voor hebt.

Ja, maar meerdere topics over het onderwerp voetbal... is natuurlijk onzin.

Pieternel schreef: Ja, maar meerdere topics over het onderwerp voetbal... is natuurlijk onzin.

Maar ze zijn van verschillende aard. De een ging over het voetbal kijken op soos, wie er heengaat enz. De andere gaat inhoudelijk over voetbal dat zijn toch 2 verschillende topics??

In theorie wel, maar op allebei wordt er inhoudelijk gepraat, volgens mij. En bovendien wordt er ontzettend veel in gescholden.

Nou niet gaan overdrijven, dat het vadm topic met de dood bedreigd werd had alles te maken met de inhoud, wat helemaal niks meer met het topic zelf had. Het topic wordt in deze staat dan ook niet meer met de dood bedreigd.

Verder is alles mbt de voetbaltopics al gezegd, één voor aankondigingen, deze staat in nieuws en hier mag op gereageerd worden. Als je vind dat er teveel off-topic gepost wordt mag je dat aangeven. Die andere is zoals gezegd voor de analyse, en staat in ZooZ en ik vind hem daar wel op zijn plek.

Bovendien heeft het weinig zin om nu nog eens topics te gaan sluiten, binnen een paar dagen wordt er waarschijnlijk niks meer in gepost.

Tsja, over het soort topics wat op dit forum aangeboden word en wat dit met de doelstelling van de vereniging te maken heeft is m.i. niet echt relevant, daar de Webcie niet vanuit de vereniging ontstaan is.
Over de inhoud van de website kun je dus vraagtekens hebben, maar zolang het binnen de regels en voorwaarden past gaat de Webcie daar niks aan doen.
Dan kijk je maar langs desbetreffende topics heen, ik lees ze ook niet allemaal door, heb wel wat beters te doen.

Pieternel schreef: In theorie wel, maar op allebei wordt er inhoudelijk gepraat, volgens mij. En bovendien wordt er ontzettend veel in gescholden.

Nee hoor, het Portugal-Nederland op soos-topic gaat iig de laatste 2 pagina's die ik net even doorkeek over wie weln/niet naar soos gaat en waarom Machteld niet gaat.
En dat 2e dat kan ik niet ontkennen.

Kom zeg, wat een geneuzel.
Nu Nederland eruit ligt en het toernooi op zijn einde loopt zullen die topics vanzelf naar de achtergrond verdwijnen en heb je nergens last meer van.
Bovendien hebben mensen blijkbaar wel verschillende dingen te melden, anders zou eentje vanzelf minder bekeken worden toch?

En alle onzin uit het GTST topic kan ook in het huiskamertopic, en vice versa. Daarvan kan er dan dus ook wel eentje opgedoekt worden.

Kortom, lekker laten groeien. Het sterft vanzelf wel af.

Een soort van 'Survival of the Fittest' :affetot:

Joke schreef: Ik vindt...... Ik schaam me.......

:!:

elsbezemer schreef: Een soort van 'Survival of the Fittest' :affetot:

Of 'Extinction of the Weakest' :ítchy:

En studer, dit forum stikt van de spelfouten. Zou je overal even zo'n :!: je bij kunnen zetten?
:?

Ik zou willen dat iedereen achter elke typfout zou typen: "ik schaam me".

studer schreef: Ik zou willen dat iedereen achter elke typfout zou typen: "ik schaam me".
Is het trouwens typfout of typefout? Anders mag studer zelf het spits afbijten :).

type·fout (de ~)
1 fout die bij het typen wordt gemaakt

:oops: IK SCHAAM ME

Biertje voor Carloz! :lol:

Vraag:
Is het de of het spits afbijten?

Antwoord:
Het is allebei mogelijk. Het zelfstandig naamwoord spits (o.a. 'puntig uiteinde') wordt doorgaans voorafgegaan door het lidwoord de. Alleen in de vaste uitdrukkingen de/het spits afbijten ('de eerste in de aanval zijn', 'iets als eerste doen') en de/het spits bieden aan ('zich krachtig verzetten tegen') kan het woord ook onzijdig zijn. In het Groene Boekje wordt spits echter alleen als de-woord vermeld.

Genoeg taallessen nu. Anders wordt de Webcie boos.

Is het Sabine en Pieternel al opgevallen dat de topics over het voetballen steeds minder gebruikt worden?

Behalve deze, dan ;)?