Rem

Hallo webcie,
Kun je me uitleggen waarom het woord o u w e l u l l e n s o o s c i e wordt gecensureerd naar lul? Nu lijkt het in mijn post (zie )net of ik hele rare dingen met Geertsma wil gaan doen. Het is prima als je sterretjes gaat lopen zetten, maar een woord van 17 letters verdraaien naar 2 ellen en een ster vindt ik vreemd.

Net ff gechecked:
Het idee zit hem in de word censor dat hij alle vormen waar l u l in staat vervangt door ll ipv. het hele woord en dan een er in.
Tja nix aan te doen dan even met de spaties te tikken.. of een O ipv een U.

Maar goed, Knapzak is de man v/d taal op dit forum ,wie weet kan hij wat regelen ;)

ik vind ouwel ullenforum niet kunnen. :wink:
ik heb nu tentamens, tot die tijd mag je het over ouwe ballen hebben, met daarin een linkje naar dit onderwerp. :wink:

Test: Wat gebeurd er als ik het volgende schrijf: Klootzak kloot-zak kloot zak kloo tzak testing 123 uitge lul d. Niet banne a.u.b., maar dit wou ik ff voor mezelf controleren. :)

Vandaar. Ik had hetzelfde probleem met r e g i o l u l in de oranjetopic.

Overigens werkt de censuur op deze manier averechts want iedereen gaat hier nu waarschijnlijk als een dolle vieze woorden lopen posten.

Bah.

L1Rn4urAyA7aTEe

Mensen die zondagmiddag in West naar de kerk zijn geweest waarschijnlijk niet. Of ben ik nou naief?

Ingûh schreef: Mensen die zondagmiddag in West naar de kerk zijn geweest waarschijnlijk niet. Of ben ik nou naief?

Niet iedereen is zondagmiddag in west naar de kerk geweest, dus kun je je reactie misschien verduidelijken?

G**rtsma schreef: Vandaar. Ik had hetzelfde probleem met r e g i o l u l in de oranjetopic. B*h.

Waarom staat er niet rnj*?


Geheimtaal!

Pater schreef:
G**rtsma schreef: Vandaar. Ik had hetzelfde probleem met r e g i o l u l in de oranjetopic. B*h.

Waarom staat er niet rnj*?


Misschien omdat ranja geen vies woord is?
Geertsma schreef:
Pater schreef:
G**rtsma schreef: Vandaar. Ik had hetzelfde probleem met r e g i o l u l in de oranjetopic. B*h.

Waarom staat er niet rnj*?


Misschien omdat ranja geen vies woord is?

En dat eerste sterretje dan? Wel goed kijken he!

Sabine schreef:
Geertsma schreef:
Pater schreef:
G**rtsma schreef: Vandaar. Ik had hetzelfde probleem met r e g i o l u l in de oranjetopic. B*h.

Waarom staat er niet rnj*?


Misschien omdat ranja geen vies woord is?

En dat eerste sterretje dan? Wel goed kijken he!

'Franje' zul je bedoelen: bah, wat vies!

vet schreef:
Sabine schreef:
Geertsma schreef:
Pater schreef:
G**rtsma schreef: Vandaar. Ik had hetzelfde probleem met r e g i o l u l in de oranjetopic. B*h.

Waarom staat er niet rnj*?


Misschien omdat ranja geen vies woord is?

En dat eerste sterretje dan? Wel goed kijken he!

'Franje' zul je bedoelen: bah, wat vies!

Dat Geertsma daar zelf niet op kwam zeg!

Sabine schreef:
vet schreef:
Sabine schreef:
Geertsma schreef:
Pater schreef:
G**rtsma schreef: Vandaar. Ik had hetzelfde probleem met r e g i o l u l in de oranjetopic. B*h.

Waarom staat er niet rnj*?


Misschien omdat ranja geen vies woord is?

En dat eerste sterretje dan? Wel goed kijken he!

'Franje' zul je bedoelen: bah, wat vies!

Dat Geertsma daar zelf niet op kwam zeg!


Zeg, ga wat nuttigs doen, ofzo. En wat minder quoten.
Geertsma schreef:
Sabine schreef:
vet schreef:
Sabine schreef:
Geertsma schreef:
Pater schreef:
G**rtsma schreef: Vandaar. Ik had hetzelfde probleem met r e g i o l u l in de oranjetopic. B*h.

Waarom staat er niet rnj*?


Misschien omdat ranja geen vies woord is?

En dat eerste sterretje dan? Wel goed kijken he!

'Franje' zul je bedoelen: bah, wat vies!

Dat Geertsma daar zelf niet op kwam zeg!

Zeg, ga wat nuttigs doen, ofzo. En wat minder quoten.

Dat quoten vind ik er wel kunstzinnig uitzien en je creativiteit uitten in kunstzinningheid vind ik dan weer zeer nuttig :lol:

Ben je soms door je tentamenstof heen, Sabine?

Cnior schreef: Ben je soms door je tentamenstof heen, Sabine?

Nee, ik heb vrijdag m'n laatste. Ik ben helaas wel door m'n motivatie heen!

vet (op regio groen forum) schreef: Hè gadver! Je bedoelt vast mond-tot-mond-reclame?

Waar blijft die censuurfilter nu? :(