C.A.

Amicae amicique,

in het kader van de verbroedering tussen onze vereniging en ATV wordt er komende donderdag een gezamenlijke sing-in georganiseerd door de BASIC en de sing-incommissie van ATV. U bent allemaal hartelijk welkom in Huis "De Beurs" vanaf 20.00. Om 20.30 zal de sing-in vervolgens aanvangen. Aansluitend is er een gezamenlijke soosavond met ATV in ons gezellige stulpje aan de Hereweg 40. Een mooie kans dus om ons broertje te leren kennen!

Wij hopen u donderdag allen te zien!

De BASIC

Wat: Sing-in met ATV
Datum: 4 juni 2009
Tijd: Inloop 20.00, aanvang 20.30
Locatie: Huis "De Beurs", A-Kerkhof Zuid Zijde 4 (bij de Vismarkt)

Da's leuk! ATV heeft de sociƫteit wel gewoon dicht op woensdag?

N.B. Steendam

Ik weet nog wel dat zo'n sing-in vroeger in een heel ander kader stond, iets met God ofzo. Ik moet helaas studeren en ben er niet bij.

;-)

Het spreekt natuurlijk voor zich dat we tijdens de sing-in zelf eerbiedig voor God zijn, en dat kennismaking tijdens dit gedeelte van de avond niet centraal staat. Tijdens de soos is er echter een uitgelezen kans om nieuwe mensen te ontmoeten!

Ghehe, goed bezig Steendam. Zowaar een politiek correcte post van Chris A., dat zie je ook niet vaak.

Leuk, ik heb er zin in!

- Martine H -
Henderi schreef: Leuk, ik heb er zin in!

Mooizo, dat werkt vast heel aanstekelijk voor de rest van de GSV.
Dan zit het vanavond lekker vol!

Ik ben er ook bij!

- Martine H - schreef:
Henderi schreef: Leuk, ik heb er zin in!

Mooizo, dat werkt vast heel aanstekelijk voor de rest van de GSV.
Dan zit het vanavond lekker vol!

Precies, mijn enthousiasme-skills stijgen tot grote hoogten

Verplicht enthousiast doen is ook enthousiast doen...

- Martine H -
Holsappel schreef: Verplicht enthousiast doen is ook enthousiast doen...

Denk je nou echt dat dat van zijn geloof moet?

Tegen dingen aanschoppen is ook niet meer wat het geweest is...

Vroeger, toen was het nog echt wat..

Ik heb zin in de sing-in!

TheoSikkema

Was dat Henderi op Klarien haar account? :)

annemarieke

Het was mooi!
Goeie combinatie van liederen en de bijbelteksten met uitleg waren heel aansprekend! Basic bedankt voor de mooie avond.

TheoSikkema schreef: Was dat Henderi op Klarien haar account? :)

bij elke andere vereniging zou het ondermijnen van het gezag/het enthousiasme van de Praeses je niet in dank worden afgenomen... wie weet moet je binnenkort voor het CMA komen.

Helaas kon ik er niet bij zijn - twee verstandskiezen zijn er gisteren hardhandig uitgeropt. De verdoving zou niet erg bevorderlijk voor mijn zangkwaliteiten zijn geweest, volgende keer beter.

TheoSikkema schreef: Was dat Henderi op Klarien haar account? :)

Nouja zeg! Ik ben toch wel iets meer dan het vriendinnetje van ;) Dat was ik helemaal zelf, en ik had er werkelijk zin in. En het was ook leuk, mooi geregeld Basic!

TheoSikkema
Klarien schreef:
TheoSikkema schreef: Was dat Henderi op Klarien haar account? :)

Nouja zeg! Ik ben toch wel iets meer dan het vriendinnetje van ;) Dat was ik helemaal zelf, en ik had er werkelijk zin in. En het was ook leuk, mooi geregeld Basic!


Haha, wat mij betreft ben je zeker meer dan dat! Anders had je gister echt niet zo'n prachtige convocatie gekregen. :) Gelukkig dat je er zelf ook zin in had, en dat het mooi was. Ik vind het nu extra jammer dat ik er niet kon zijn.
Klarien schreef: Nouja zeg! Ik ben toch wel iets meer dan het vriendinnetje van ;)
TheoSikkema schreef: Haha, wat mij betreft ben je zeker meer dan dat!

Hoooo, nou moet je oppassen jongen...! :wink:

Wat Theo tegen je wil zeggen Klarien is: Ook jij bent een parel Klarien!