xenophon

misschien een idee voor luuk of dirk: zou je de foto willen verkleinen tot normale proporties (300*400), dan is het voor modemgebruikers ook mogelijk de flyer te bekijken

Ik begrijp dat het ondanks eerdere onzekerheid doorgaat? Mooi zo. 'k Zal er zijn. Leuk plaatje, trouwens. Mijn complimenten.

Dank je Joke.
En of het doorgaat! Alle onduidelijkheid ten spijt :D

Bedankt.

Plaatje is kleiner als het goed is. Nog een erg belangrijke mededeling:

KOM OP TIJD

Dat betekent:

8 uur

Tot dan.

De heer Belder moet namelijk om 10 uur weer naar huis, omdat hij een drukke campagne voert.

Vriend Niels

Hij moet gewoon voor het donker thuis zijn van zijn vrouw.

Nylez schreef: Hij moet gewoon voor het donker thuis zijn van zijn vrouw.

ja, en zijn vrouw was mee om te zeggen wanneer hij moest stoppen.

Geweldig, wat een gedreven man! Hij was studiegenoot van mijn hoogleraar, is midden- en oost-europees gericht en heeft voor de klas gestaan. Waar zal ik dan eindigen...

Wat een lezing!
Ik vond het inderdaad ook een 'bijzonder' man.

Namens de OV-cie:
Bedankt voor jullie komst! Zonder jullie was deze avond niet mogelijk geweest.

Vriend Niels

Moeten we ook op deze man gaan stemmen??

Koning David

Doe maar niet.

Hij had in ieder geval een betere argumentatie dan jij Klei.

Vriend Klei schreef: Doe maar niet.

Ja Klei, het wordt tijd dat je eens met argumenten gaat smijten. En wel echte aub.

Vriend Niels
Vriend Klei schreef: Doe maar niet.

Nee was ik ook al niet van plan en voor andere mensen die ook niet gaan stemmen op het zwalkende CU/SGP en het CDA een waardige vervanger vinden: stem op Bartho Pronk, nr. 9 lijst 1. Deze goede parlementarier is namelijk de werkgever van mijn zus.

Dat is voorwaar een goed argument!

Nylez schreef: Nee was ik ook al niet van plan en voor andere mensen die ook niet gaan stemmen op het zwalkende CU/SGP en het CDA een waardige vervanger vinden: stem op Bartho Pronk, nr. 9 lijst 1. Deze goede parlementarier is namelijk de werkgever van mijn zus.

Is dat die zus van

Koning David
RJ schreef: Hij had in ieder geval een betere argumentatie dan jij Klei.

Hij keek alleen naar de nadelen van de Turkse toetreding. Een beetje eenzijdig. Na de lezing is Belder overigens wel in mijn achting gestegen. Mensen die op de CU/SGP gaan stemmen kunnen denk ik beter op Belder stemmen dan op Blokland. Belder is historicus (dit is een goed argument toch, Deejee?)

Ik ga stemmen op Jan Marinus WIERSMA, PvdA'er, historicus en Groninger.

Liesbeth Huisman, Bennard Doornbos en andere idealisten die aangegeven hebben GroenLinks te stemmen moeten stemmen op Joost LAGENDIJK. Ook historicus en lid geweest van de PSP.

Zie: http://www3.europarl.eu.int/election/ne ... bitsnl.htm

Vriend Klei schreef: Hij keek alleen naar de nadelen van de Turkse toetreding. Een beetje eenzijdig.

Hij heeft in ieder geval een voordeel genoemd, jij mag er meer noemen als je vindt dat hij onvolledig is geweesd.

Vriend Klei schreef: Na de lezing is Belder overigens wel in mijn achting gestegen. Mensen die op de CU/SGP gaan stemmen kunnen denk ik beter op Belder stemmen dan op Blokland. Belder is historicus (dit is een goed argument toch, Deejee?)

Matig argument, historici die in het verleden zijn blijven hangen lijken me niet echt geschikt, om maar wat te noemen. Stel je voor dat zo'n figuur over economie moet gaan praten. Alle verouderde denkbeelden van Keynes zouden weer langskomen, met alle gevolgend van dien :?

Vriend Klei schreef: Ik ga stemmen op Jan Marinus WIERSMA, PvdA'er, historicus en Groninger. Liesbeth Huisman, Bennard Doornbos en andere idealisten die aangegeven hebben GroenLinks te stemmen moeten stemmen op Joost LAGENDIJK. Ook historicus en lid geweest van de PSP.

Beetje eenzijdig om alleen vakgenoten aan te bevelen en als geschikt te beschouwen.
Zie: http://www3.europarl.eu.int/election/ne ... bitsnl.htm[/quote]

Vriend Niels
vet schreef: [..] Is dat die zus van

Nee dat is een andere. Ik ben nog vergeten om te vermelden dat mijn zus ook lid is geweest van de GSV. Dus indirect kun je op een oud-GSVer stemmen. Dus stem CDA nr. 9 Bartho Pronk.

[quote="Vriend Klei"][..]

Hij keek alleen naar de nadelen van de Turkse toetreding. Een beetje eenzijdig.

Liesbeth Huisman, Bennard Doornbos en andere idealisten die aangegeven hebben GroenLinks te stemmen moeten stemmen op Joost LAGENDIJK.

Gelukkig bestaat er kiesvrijheid in Nederland en kun je een ander een keuze die jou goeddunkt niet OPLEGGEN!!

Tijdens de discussie werd een vraag gesteld over de argument VOOR toetreding van Turkije. Hier is BB dus nog wel op in gegaan.