Alfred

poster

Ja hoor, daar is hij dan: de lezing waar u ons om gevraagd heeft.
Sander Brouwer is geen hoogleraar maar wel Rusland-expert en zal ons op 19 mei heel veel over Rusland en haar maatschappij vertellen.
Alle informatie is eigenlijk wel te vinden op de poster en de locatie zal ook spoedig bekend worden gemaakt.

Wordt superinteressant dus 'save the date'!

Zin an! Sander is harde baas en Rusland-expert, maar geen hoogleraar naar mijn weten.

lauramoorlag

Otter schreef:

Zin an! Sander is harde baas en Rusland-expert, maar geen hoogleraar naar mijn weten.

Geen hoogleraar inderdaad

Coole poster! En Sander is zonder meer de grappigste docent die ik aan de rug gehad heb, dit gaat vast leuk worden :)

Locatie is nu bekend!

Nodig ook je vrienden en studiegenoten uit! Het is niet voor niks een Openbare Vergadering (:

lauramoorlag

Uit de Volkskrant van gisteren:

Senator Konstantin Kosatsjev sprak van een 'nederlaag voor de muziek'. Kosatsjev: 'De overwinning ging duidelijk niet naar het beste liedje. Politieke opvattingen overstegen eerlijke competitie.'

Dit heeft misschien niet direct te maken met de lezing, maar het is toch fijn om te weten dat Rusland zo goed door heeft dat het Eurovisiesongfestival een politiek spelletje is. En daar zelf natuurlijk niet aan mee doet. Maar wel het festival wil boycotten.

Interessant land dus. En donderdag is er gewoon een lezing over!

Zet je zelf op aanwezig in het facebookevent: https://www.facebook.com/events/1085994674805978/

Tot donderdag!

lauramoorlag schreef:

Interessant land dus. En donderdag is er gewoon een lezing over!

Raad eens welke dag het vandaag is?
Allemaal komen dus vanavond! Sander Brouwer is echt een hele interessante spreker, u gaat zich zeker niet vervelen.

We zien u graag 20:00 in de Heymanszaal van het Academiegebouw

Ik vond het interessant. De bankjes zaten heerlijk. Lekker georganiseerd!

Sem Eilander

Binnen