Daniëlle

Ha GSV'ers,

Er gaat een groot luisterfestijn plaatsvinden en wel op dinsdag 6 mei!
Dit bestaat uit een vragenlijst invullen over verschillende sprekers die je te horen krijgt en duurt ongeveer 20 minuutjes.

Haak nu niet meteen af met de gedachte 'oh, een suf onderzoekje'. Nee, eigenlijk is het een verkapt verjaardagsfeest voor Pytric (maar daar mag hij nog niets van weten).

Je kunt dit festijn op verschillende tijden meemaken, namelijk om 11:00, 12:00, 13:00 en 14:00 uur. Als je niet op hele uren gesteld bent, maar tussendoor wel kan, mag dit natuurlijk ook. Het maximale aantal dat mee kan doen is 20 personen.

De locatie is nog niet zeker, dit zal óf op de sociëteit, óf in een lokaaltje op de uni zijn, maar daar horen jullie nog van.

Vriendelijke groet,

Daniëlle Muis
VGSN-TQ

Vul in:

Naam: ..., alias proefkonijn 1
Tijd: .. : .. uur

Herbsgarden

Helaas, 6 mei gaat de GSV massaal naar Rotterdam om Pim te eren.

Wat schuift het dan? Of is dat gek?

Dit is toch top, je verjaardag wordt gewoon voor je georganiseerd, legendarisch. En Herbsgarden, je mag dan ook best Pim lustrum+1 komen gedenken.

Oh voor de gezelligheid: Pytric, 1, 12:00

Ah fijn, dat is er al één gestrikt.
Nee, geen geld, vandaar dat ik dit mooie Groningse gereformeerde netwerk aanboor.
Nogmaals: komt allen en schuif gezellig aan!

Nou Pytric, dat wordt een eenzaam verjaardagsfeest. Ach ja..
Ik heb begrepen dat het Harmoniecomplex/gebouw lokaaltjes heeft, kan je daar naartoe komen? Eventueel kan ik nog naar de sociëteit komen, bel dan maar even: 06-16418489.