janettebakker

Hoi!

Ik heb voor mijn BK het boekje Open Lijnen nodig van P.H. Troost. Is er iemand die hem al in de kast heeft staan? Mag ik hem voor de komende weken even lenen? Ik heb namelijk geen geld om hem zelf aan te schaffen ;)

Ik hoor het graag!
Janette

Ah, je bent me net voor! Als iemand er twee heeft, dan meld ik me bij deze ook aan;)

Ah, jullie zijn me net voor! Als iemand er drie heeft, dan meld ik me bij dezen ook aan ;)

Ik voorzie een gezellige avond komende dinsdag voor jullie bk, aangezien niemand op tijd het boekje heeft.

Dat is natuurlijk niet waar, als het boekje niet op tijd geleend kan worden, ga ik hem zeker op tijd kopen. De Riemer is morgen ook gewoon nog open..

janettebakker

Ik voorzie een rampzalige BK avond voor mij aangezien niemand het boekje voor me te leen heeft blijkbaar, en ik niet bij Riemer het boekje kan kopen zonder geld...:(

Het is 2 april, hoezo heb je geen geld? Je mag wel wat van mij lenen, zullen we morgen samen rond 16-17 uur langs de Riemer? Dan kunnen we daarna nog even voorbereiden.

Wij hebben dit boekje net behandeld met onze bk, ik heb er zelf iig nog wel 1 liggen die iemand mag lenen. De rest van mijn bk heeft het boekje dus ook, zij willen vast hun boekjes ook wel uitlenen

Komt er nog iemand naar het inloophalfuurtje die ook dit boekje te leen heeft?