UndahCovah

Hallo!

Aan de Aquamarijnstraat 475 komt per 1 mei de balkonkamer vrij van ongeveer 14 m2. De prijs is 215,- all-in (water, gas, licht, draadloos internet). Er is een koelkast, fornuis en een wasmachine aanwezig in het huis en het huis heeft verder alle dingen die nodig zijn in een huis (denk aan een waterkoker, magnetron, keukengerei e.d.).

Je zult in huis komen te wonen met niemand minder dan ikzelf en Charlotte Zwarts. Over ongeveer 10 maanden zal ik 23 worden en zullen we huursubsidie ontvangen, dan gaat de huur naar 130,- all in per maand. Ikzelf blijf waarschijnlijk nog een aantal jaar in dit huis wonen (met de huursubsidie dus).

Wij zijn op zoek naar een relaxed persoon m/v, die graag voor wat langere tijd zal blijven wonen en bij voorkeur lid is van de GSV.

Graag verzoek ik je om een mailtje te sturen naar hermanveenhof apenstaart gmail punt com met daarin de reden waarom jij deze kamer moet krijgen.

Laters,

Herman Veenhof

ps, Dick de Gelder gaat dus weg, zijn officiƫle standpunt sinds 2006 'ik ga wat dichter bij het centrum wonen' gaat hij nu eindelijk uitvoeren. Hij gaat in Amsterdam wonen omdat hij een baan heeft.

Super leuk huis dit!

Amsterdam is verder van het centrum dan Vinkhuizen toch?

Dat ligt er dus aan of je het hemelsbreed bekijkt of niet.

Ligt er ook een beetje aan welk centrum je bedoelt. Centrum van Parijs is bijvoorbeeld nu wel dichterbij voor Dick.

Mocht Saffier 30 het niet worden, dan hoor je nog van me..

Wanneer hoor je daar meer over?

Ik weet het al, per 1 mei woon ik aan de Saffier 30.
Helaas voor u

Leuk! Welkom in de Saffierflat en Vinkhuizen ;) Gefeliciteerd met je kamer.

Bruins schreef: Ik weet het al, per 1 mei woon ik aan de Saffier 30. Helaas voor u

FJ Bruins in de Saffier? Wat een ellende.

Ik weet nog wel een gezellig relaxt iemand. Weliswaar geen GSV, maar wel instant-huursubsidie :).

MsG doelt op Anton Kooistra denk ik. Winsumer, oud-klasgenoot van mijn broer en bovendien mattie van H3nQ. Wat wil een mens nog meer?

Bedankt voor de welkommen..[/code]

Dikke vette bumpert

Anton Kooistra niet gereageerd?

jahoor!

En we hebben een winnaar..

wie? :)

Mag ik het zeggen??

Ja dag mag!