Naef

"Leegte is de valkuil van het leven"

Amicae amicique,

Morgen is er geen GSV soos en dat is jammer. Daarom heb ik de moeite genomen om morgen een fantastisch feest te organiseren. Een feest zonder gasten is saai, en daarom roep ik iedereen van harte op om morgen op mijn feestje te komen. Een thema is leuk, en daarom heb ik daarover nagedacht en het volgende thema verzonnen: Pinpas and ho's. Uitsmijter Henri Ligtenberg zal er op toezien dat er aan de dresscode wordt gehouden. Verder zullen Harmen en Fernand lekkere plaatjes gaan draaien in de achterzaal, terwijl Frenkert en Erik Plaggenmarsch u van de lekkerste drankjes gaan voorzien. Wordt mooi dus!

All ya’ll pinpassen grab yo ho’s!

Wouter

hahaha wat een idee weer. prachtig. je feest klinkt goed, maar eerst ga ik nadenken over hoe ik mezelf kan omtoveren tot een pinpas... any suggestions?

Platte kartonnen doos?

N.B. Steendam

Nu het doel van de 'soos-op-woensdag' bereikt is zal de Senaat iedereen wel aanmoedigen om deze donderdagavond naar soos te gaan. Toch Senaat?

Armando schreef: Platte kartonnen doos?

maar een pinpas is van plastic :idea:

en met dat ho kwam ik ook niet veel verder, want wat is nu een 'ho' naast een kreet om iemand tot staan te brengen. Dus ik heb het even opgezocht in het online woordenboek van Van Dale.

  1. ho tw roep om iem of iets te laten ophouden
    2. h.o. het; o hoger onderwijs

mocht ik vanavond nog langskomen, dan kom ik waarschijnlijk langs als hoger onderwijs.

tis geen makkelijk thema Naef!

Gaap, puberale actie.

TheoSikkema

Dus je komt vanavond ook Harm?

Fantastisch initiatief, maar d'r gaan van je lang zal ze leven geen plaatjes gedraaid worden in de achterzaal. Schavuit. Deugniet. Bengel.

Roell schreef: hahaha wat een idee weer. prachtig. je feest klinkt goed, maar eerst ga ik nadenken over hoe ik mezelf kan omtoveren tot een pinpas... any suggestions?

ik teken wel even een gouden raster op je hoofd om te verwijzen naar ons aller geliefde chipknip.

Toch ben ik benieuwd of je daarmee je sooskaarten kan afrekenen...

TheoSikkema schreef: Dus je komt vanavond ook Harm?

Misschien :)

Joh, voor de duidelijkheid. Het feestje duurt van 22:00 tot 1:00. Later!

Mooi, ik ben er ook bij!

Word je ook thuis gebracht?

Dankjewel Wouter Neef. Bedankt voor het leuke feestje. En ook bedankt voor het zakje snoep.

Was gezellig idd!

was gezellig, zelfs zo gezellig dat harm v en gerjan a bij elkaar in bed belanden

en dat terwijl gerjan a er geeneens op soos was gisteravond..kun je nagaan