abraham

Heb jij geen plannen voor de zomer?
Vind je het tof een nieuwe cultuur te leren kennen?
Spreek je Engels?
Heb je iets met sport?

Dan is de volgende reis iets voor jou: in juli drie weken met IFES naar een voormalig sovjetland in Centraal-Azië. Je gaat samen met lokale studenten een kamp leiden voor tieners uit een weeshuis. In de ochtend geef je Engelse lessen aan de tieners en ’s middags kan je los met sport en spel. De avonden zijn zonder tieners, dus dan leer je je teamgenoten uit dat land beter kennen. Zo zit je midden in de cultuur.
Veel van je (lokale) teamgenoten (en ook de tieners) zullen niet in Jezus geloven; velen zijn moslim. Door met hen samen te werken en samen te wonen, heb je een uitstekende mogelijkheid om te laten zien wie Jezus in jouw leven is. Zo kan het voorkomen dat je een van de lokale studenten al zijn vragen over Jezus en het christendom afvuurt. En dat hij het nog vond worden toen er nog meer christenen in het gesprek mengen. Ook door cultuurverschillen heb je veel mogelijkheden voor mooie gesprekken.

Wil je meer weten over een reis naar Centraal Azië? Stuur mij een mailtje (abrahamderonde@gmail.com).

Привет (hallo in het russisch),
Het is nog steeds mogelijk je op te geven voor een zomer in Centraal-Azië. Als je er over nadenkt en/of twijfels hebt, mail me gerust. Dan kan ik je meer vertellen over de bestemming, mijn ervaringen, de kosten ed. Aarzel niet, grijp deze unieke mogelijkheid voor een onvergetelijke ervaring voor jezelf, maar ook voor de tieners en studenten daar.

is er ook een website of iets dergelijks?

nee, er is geen website. Stuur mij een mailtje als je meer wilt weten, dan kan ik je een flyer en meer informatie sturen.