FeestCommissieVGSU

"...en iedereen weet dat Utrechtse feestjes pas op gang komen als er GSV'ers aanwezig zijn." - een amice op de Dies van GSV

Amicae amicique,

Aanstaande dinsdag 22 maart zal er weer een amicaal feest van Utrecht losbarsten!
Het feest zal worden gehouden in het K-sjot, aan de Oudegracht 155. U bent hier vanaf 22.00 van harte welkom!

Entree: €3
Bierprijs: €1
Entree + 8 muntjes = €10

Natuurlijk kunt u ook in Utrecht blijven logeren.
Stuurt u dan wel even een mailtje naar feestcievgsu@gmail.com, zodat wij een slaapplek voor u kunnen regelen.

Tot 22 maart!

Met amicale groet,
De feestcie der VGSU

dat feestje komt nooit op gang dus. Organiseer t eens op een andere dag dan dinsdag!!

Christine H

Leuk plaatje Utrecht

Die man heeft geen ogen.
Wat Dijkio zegt, doe zo'n feestje eens niet op een dinsdag.

Robert schreef: Die man heeft geen ogen.

Precies, dit oogt niet heel goed.

N.B. Steendam
C.A. schreef:
Robert schreef: Die man heeft geen ogen.

Precies, dit oogt niet heel goed.

Amai Chris.

On topic: goed thema, goedkoop bier. Als ik bijbelkringleider was organiseerde ik een educatieve excursie naar Utrecht; er is vast wel een passende bijbeltekst te vinden. (En 'ga heen en bevolkt de aarde' kan vaak ook wel)

N.B. Steendam schreef: Amai Chris. On topic: goed thema, goedkoop bier. Als ik bijbelkringleider was organiseerde ik een educatieve excursie naar Utrecht; er is vast wel een passende bijbeltekst te vinden. (En 'ga heen en bevolkt de aarde' kan vaak ook wel)

Er is (literatuurt)dispuut dan

FeestCommissieVGSU

Amicae amicique,

Nog een laatste herinnering aan het feest morgenavond. Maak een tulband en zoek uw harembroek en komt allen!
Wanneer u wilt blijven slapen, mail dan naar feestvgsu@gmail.com.

Tot morgenavond!