Tony

Beste GSV'ers en anderen die dit lezen,

Uit schier eindeloze naastenliefde en geheel pro deo bood ik de volgende titel ter afhalen aan:

Anselm Grün - Spiritualiteit voor managers 'Leidinggeven vanuit waarden en deugden'

Let wel, het ging hier om een ongelezen exemplaar in uitmuntende staat. Derhalve hoopte ik op een gemotiveerde ontvanger, die nog veel geestelijk genoegen uit dit boek zou weten te halen.

Helaas dat er alweer een einde gekomen is aan deze verrukkelijke actie. Misschien meer, ooit, later.

Nou, wat leuk! Mag ik dat boek van Jos Douma?

Ja! Jos Douma is voor jou!

Mag ik 'Geestrijk leven' en 'Het kleine boek van het goede leven'?

Ja hoor! Allebei voor Octr!

Zou ik 'Rick Warren - Doelgericht Leven' en 'Anselm Grün - De bronnen van spiritualiteit' mogen?

Theo, als jij daar gelukkig van wordt, dan mag je ze hebben.

TheoSikkema

Moet je, indien geinteresseerd, hier open en bloot (want 'vraag en aanbod') weergeven hoe jij gelukkig denkt te worden door een van deze boeken? Of moet dat alleen als je Theo heet? Of moet je daarvoor 'persoonlijk contact' opnemen.

Verder vind ik het een toffe actie Ton!

Beste Theo. Motivatie wordt door mij op onnavolgbare en ondoorgrondelijke wijze getoetst, erover uitweiden is zinloos. dat wil zeggen dat Theo Z het door mij gestuurde sms'je over de levering slechts hoeft te beantwoorden en hij is de trotse eigenaar van twee pareltjes uit de bijbelkringfähige relilectuur.

Overigens is het laatste boek van Anselm Grün vergeven aan de zesvoudig gouden medaillewinnaar van dit forum.

Tot slot moet ik bekennen dat onder het heerlijk geluid van Chicago's 'If you leave me now' enige weemoed mij overvalt. Het hoe en waarom hiervan zal altijd onduidelijk blijven, maar het gevoel is overweldigend.

Ole Einar Bjorndalen
Tony schreef: Overigens is het laatste boek van Anselm Grün vergeven aan de zesvoudig gouden medaillewinnaar van dit forum.

<-- :)