Milou

Hallo lieve mensen,

Helaas kan ik dit jaar toch niet naar PaCo. Beetje jammer is alleen dat ik het kaartje wel moet betalen. Daarom is mijn vraag of er iemand is die wel heel graag naar PaCo wil, maar zich niet meer kon opgeven. Of iemand die bij nader inzien toch wel een dagje+nachtje wil. Dan mag je dus mijn kaartje overkopen, met KORTING! Voor 35 euries maak je het hele congres mee, evt valt er nog te onderhandelen over de prijs. En als je korter wil, krijg je uiteraard ook korting;)

Check. Had al gereserveerd via de na-inschrijving, maar zo kan het ook natuurlijk. Krijg ik dan ook jouw badge?

Superrelaxed! Zal ik anders even contact opnemen met PaCo-hu dat jij in mijn plaats komt? Tenzij je natuurlijjk heel graag voor 3 daagjes Milou de Bruijne wil hetn;)

Vorig jaar deden ze daar een beetje moeilijk over. Toen wilden ze graag dubbel vangen. Ik zou gewoon lekker 3 daagjes Milou de Bruijne heten en lekker de workshops volgen die zij heeft opgegeven. Of niet natuurlijk...

Heb al doorgegeven aan de PacoHu dat ze mij niet hoeven mee te tellen en dat ik in jouw plaats ga. Ze weten mijn workshopvoorkeur ook al. En het lijkt me héél leuk om Milou de Bruijne te heten. Bovendien is de voorzitster van de PacoHu een vriendin van mij dus als er iets fout dreigt te gaan, kijk ik haar wel even lief aan...