aline

HELP!
wie heeft er voor mij een VERKEERSBORD te leen met een pijl naar links en/ of rechts daarop? Bij voorkeur een blauwe met een witte pijl, maar mag ook een anderssoortige zijn, als er maar een pijl opstaat.
Ik heb deze dringend nodig voor observatieonderzoek in de herestraat.

Heb je zelf een bord of ken je GSV-ers met veel borden in huis, laat het me snel weten! Ik ben mobiel bereikbaar op 06-42326265 of onder etenstijd op 050-5341713

Alvast bedankt!
Aline

Is dit niet iets voor Wiebe?

Parel 92 heeft ook nogal wat verkeersborden...

is een merkstift en een stuk karton ook goed? Volgens mij heb ik die nog wel ergens liggen...

Heb wel een met een vrachtwagen erop, misschien dat je daar iets mee kunt?
regel er anders vannacht even ergens een, 't is sleutel 13.

Is een gele rechthoekige met een zwarte pijl ook goed? Dus zo :arrow: maar dan anders.

Tof! wat voorn onderzoek ga je doen? Klinkt interresant! :wink:

Of een geel bord met de tekst "doorgaand rijverkeer gestremd"

He moderators, is dit niet net zo illegaal als mp3tjes of illegale software aanbieden of vragen? :engel:

pauljonathanpaulusI schreef: He moderators, is dit niet net zo illegaal als mp3tjes of illegale software aanbieden of vragen? :engel:

hoezo, die borden staan toch naast de weg om gejat te worden? of niet dan? :roll:

pauljonathanpaulusI schreef: He moderators, is dit niet net zo illegaal als mp3tjes of illegale software aanbieden of vragen? :engel:

eigenlijk wel, maar net zoals bij illegale mp3 en software mogen legale sharingprogramma's wel bepsroken worden, oftewel:
-knip-

Aha, dus ik mag best vragen naar illegale software, zolang er maar iemand tussendoor mij op legale sharingprogramma's wijst...

Is weer pure gereformeerde hypocritie, wat mij betreft... ;)

Er worden wel allerlei knipoogjes en andere smilies geplaatst, maar als jullie dit allemaal echt menen, dan is dit te grof voor woorden. Die dingen kosten honderden euro's per stuk, dat is gewoon hetzelfde als, zeg, 300 euro jatten. Maar dat doet niemand hier zeker... Gereformeerde hypocrisie inderdaad, maar dan zonder ;)

Geertsma schreef: Aha, dus ik mag best vragen naar illegale software, zolang er maar iemand tussendoor mij op legale sharingprogramma's wijst... Is weer pure gereformeerde hypocritie, wat mij betreft... ;)

Nee, dat begrijp je verkeerd, je mag hier niet vragen naar illegale software, wel naar sharingprogramma's, wat je daar dan mee doet moet je helemaal zelf weten. Bovendien zijn daar andere kanalen voor.

Ik geef toe dat dit een discutabel geval is, waarom ze bij psychologie dit soort onderzoeken toe staan is mij dan ook een raadsel. Misschien dat een belletje naar de ANWB genoeg is om een bord te lenen, maar dat lijkt me sterk.

Idd.

Overigens heeft de Nederlandse rechter bepaald dat sharingsprogramma's ala Kazaa wél legaal zijn (ondanks vele illegale activiteiten die ermee uitgevoerd worden).

Probeer anders ook nog de Gemeente, want volgensmij maakt de ANWB ze niet meer...

Op slot dus, het betreft in dit topic zeer waarschijnlijk gestolen objecten.