Robert

Ik kan niks invoeren in de kalender. Ligt dat aan mij of aan de site?

Hmm, ik kan dat wel. Hou je het pijltje van de muis wel over het grijze stukje?

Hm, nee, ik kan dat niet..

momentje (30 min)

Oke heel gek. Ik heb me ingelogd met de account van Wilko waarmee ik wel evenementen kan toevoegen. Aangezien jullie accountinstellingen exact hetzelfde zijn weet ik het onderliggende probleem niet direct uit te leggen of op te lossen. Tijdens aankomende webcievergadering zal ik het probleem voorleggen. In de tussentijd lijkt mij het verstandig als je de evenementen laat invoeren door een ander.

Groeten,

Armando

Wil jij dan voor mij 16 februari een brandhoutfeest invoeren en 8 maart open soos?

Geplaatst onder jou naam.

Edit: Geen specifieke tijden? Als je die hebt moet je die ook maar opgeven dan zet ik ze erbij

Robert, als je op home klikt, zie je in de balk dan ook het kopje 'intern' staan? Als dat niet zo is ben je waarschijnlijk alleen ingelogd op het forum, maar niet op de website zelf. Op het forum heb je dan GSV rechten, maar op de rest van de site heb je de rechten van een 'gast'. Dan kan je ook geen evenementen toevoegen. Je moet als je niet ingelogd bent op de site bij 'home' inloggen en dan kan je waarschijnlijk wel evenementen toevoegen.

De bug zit hem in dat je minder lang onthouden wordt op de site als je hebt ingelogd dan op het forum. We hopen dit op te kunnen lossen binnenkort.

Scherp Harmen, goed bezig. Jullie zijn er maar druk mee, succes dus.

TheoSikkema

Wie controleert een activiteit?