PREenR

Op 9 februari is weer de jaarlijkse Springmeeting van E&R. Graag willen wij jou uitnodigen om ook te komen.

Waarom?

Omdat dominee Jacob Glas samen met ons zal stilstaan bij het thema: "Ben jij bereid genade te ontvangen?"Omdat er zes verschillende workshops gehouden zoals een workshop goochelen, een workshop over de invloed van demonen op jouw bereidheid en een workshop over volwassenwerkOmdat je op de projectenmarkt alles te weten kunt komen over de verschillende projecten en op de algemene ledenvergadering jij je hart mag luchten over alles waarvan jij vindt dat het nog beter kan binnen onze vereniging.Omdat wij elkaar weer kunnen ontmoeten, want het is belangrijk dat leden van verschillende projecten ook onderling kennis uitwisselenEn omdat we samen mogen zingen voor de Here!

Ben jij bereid om deel te krijgen aan Gods genade?
Ben jij bereid om ook aanwezig te zijn op de jaarlijkse Springmeeting?

Het programma

10:00 je bent welkom, de koffie staat klaar
10:30 opening en samen zingen
11:00 spreker ds. Glas
11:45 (na)bespreking
12:15 samen zingen
12:30 lunch / projectenmarkt
13:30 workshop ronde 1
14:15 (thee)pauze
14:30 workshop ronde 2
15:15 praise
15:30 gezamenlijke afsluiting
15:45 Agemene LedenVergadering (voor leden)

Tot ziens in Amersfoort!
(Paladijnenweg 251)

Lijkt me een goed plan om daar heen te gaan. Zijn er mensen die vanuit Groningen met de auto gaan en zo ja, kan ik dan een plekje charteren?

Ds. Glas is zeker de moeite waard. Ik kan zelf niet dat weekend, maar voor degenen die wel kans zien: veel plezier.

E en R is super gaaf, en ds. Glas is inderdaad een gouwe. Helaas, helaas kan ik niet.. Als je ook maar enigszins kunt: gaan!

Ik denk erover na. Wie nog meer?