Wanneer gaan jullie trappen?

Aclo-competitie is altijd op vrijdagmiddag

Ik probeer mn andere team nog over te halen om op donderdag te spelen, dan kan ik ook met dit team doorgaan. Of wij moeten een competite lager gaan spelen, dan doe ik sowieso mee. Is dat nog een idee?

Ik vind dat geen goed idee. De ervaring leert dat je daar veel teams hebt die zich afmelden en waardoor je redelijk vaak in de ACLO staat op vrijdagen en dat er geen tegenstanders zijn.

Ik bedoel eigenlijk dat we dan op donderdag spelen. Dat is zeg maar de 3e competitie. Ik kan zelf dan wel, maar ik gok dat niet iedereen dan kan. Maar zal voor mij wel leuk zijn. We moeten wel snel inschrijven, volgende week gaat de nieuwe competitie alweer los

Siegard, bij deze ben jij de nieuwe aanvoerder!

Je kan je opgeven bij Mark Sikkes <sikkesm@hotmail.com>
gewoon ff zeggen dat je dit seizoen als 'de Taaye Rossen' hebt meegedaan.

O en ik wil trouwens ook best mee blijven doen, maar ik kan de komende 8 weken nog even niet...

Hoe laat is het donderdags dan? Heb nl wel college op donderdag,

Zelfde tijd, dus van 13.00 tot 15.00 uur.
@Rob, het lijkt me niet zo handig om mij 'aanvoerder' te maken, want ik doe denk ik niet eens mee. Ik speel sowieso op vrijdag met mijn studiegenoten. Ik kan dus alleen mee blijven doen met dit team als we op donderdag spelen, anders houdt het op.

Nou, Harald dan dus!

Ik heb vandaag geprobeerd af te melden voor morgen, maar dat kan eigenlijk niet meer zegt ie. Ik kan aangeven hoeveel mensen we tekort komen en dan kan hij wel wat regelen, hij kon zelf ook wel meedoen.

Dus: wie doen er morgen allemaal mee?

Harald, Niek, Siegard als wissel?

Maar het probleem is dat we gewoon structureel mensen tekort komen.
Ps. hadden we ons al opgegeven voor de nieuwe competitie dan?

Je moet gewoon even rondbellen, dan kun je wel genoeg mensen vinden. Misschien Nanne of Jannes? Dan kunnen we de volgende keer wel op tijd een team regelen.

Ik wil morgen wel meedoen...graag even bevestigen hier of via telefoontje of ik op moet komen dagen.

Harald schreef: Maar het probleem is dat we gewoon structureel mensen tekort komen. Ps. hadden we ons al opgegeven voor de nieuwe competitie dan?

Dat structureel valt wel mee.
En ja, dit is eigenlijk gewoon de tweede helft van het seizoen, alleen beginnen we opnieuw, we waren dus automatisch al ingeschreven.

n@nno schreef: Ik wil morgen wel meedoen...graag even bevestigen hier of via telefoontje of ik op moet komen dagen.

Bevestigd.

Nanne wil vast wel structureel in het team...

Denk het niet, hij speelt op vrijdag ook knvb-competitie. Maar daar kan ie vast zelf meer over vertellen..
Ik kan niet beloven dat ik met jullie mee kan spelen hoor. Mijn studievereniging gaat morgen op wintersport, dus wij missen ook een paar spelers. Als het goed is hebben ze zelf voor vervanging gezorgt, maar dat moet ik nog maar zien. Dus het kan zomaar zijn dat wij ook te weinig spelers hebben. Ik weet morgen dus pas of ik mee kan doen

N.B. Steendam

Ik kan niet meedoen morgen. Ik heb een gesprek met, jawel, de studieadviseur. Helaas pindakaas.

Is het nog wel nodig dat ik kom of gaat het helemaal niet meer door nu?

Het gaat gewoon door, want ik kon gisteren al niet meer afmelden.

Die Mark had nog iemand geregeld en hij doet zelf ook met jullie mee. De 5e man was hij nog mee bezig en moesten jullie anders daar maar regelen zei hij. Dus siegard, als je nog tijd en conditie over hebt tussendoor, knal er dan ff een paar voor ons in!

Hehe, wij waren niet compleet, 2 andere teams waren afwezig, al met al hebben we de 1e overwinning van het seizoen al weer binnen.

Hierbij de topscoorders tot nu toe:

Nanne Veldman 1

Kan niet beter