Hoi kamerzoekende meiden!
Vanaf 14 Februari komt er bij ons huis in de Saffierflat een kamer vrij voor onderhuur! Het gaat om de periode van 14 februari 2026 tot begin/midden juli.
De kamer is 15m² De huur bedraagt ongeveer €324 per maand, inclusief. Je komt te wonen met twee gezellige meiden die actief zijn bij Ichthus en GSV. Iedereen heeft z’n eigen leven in Groningen, maar tussen afspraken door maken we graag tijd voor elkaar. Of het nou even binnenlopen is voor een praatje, of even ontspannen met een kopje thee en een goed gesprek.
Zie jij jezelf hier al wonen? Stuur ons dan een berichtje met wat informatie over jezelf en een leuke foto erbij! Hospi’s zullen plaatsvinden op maandag 12 januari
Jentske: 06 83384810
Nienke: 06 22847570

beschrijving

Jan de Farmer

Moi kamerzoekende GSV’ers

Bij mij en Michiel de Vries sr. is een kamer vrij.
Huur is €400 inc. per maand.
Adres is Ijsselstraat 57a, vlakbij soos.
Als je interesse hebt, stuur ff een appje, dan kunnen we een bezichtiging fiksen.

Met immer amicale groet,

Jan en Michiel de Vries sr.,

Huize Pluto

Flores Wyers (Pure Luxe)

Há kamerzoekende gasten,

Pakhuis London zoekt een mannelijke huisgenoot!

In ons mooie grachtenpandje komt per 16 maart een kamer vrij! We zijn een actief studentenhuis, gevestigd aan de Hoge der A. We wonen met z’n twaalven (6V/6M) en zijn een hecht huis dat iedere woensdag huisavond heeft. Daarnaast organiseren we veel activiteiten zoals het kerstdiner, huisfeesten en huisweekenden. Ook hebben we allemaal een christelijke achtergrond. Ons huis heeft een grote woonkamer, een keuken en een tuin. Douche en de wc deel je met één huisgenoot. De kamer (18m2) heeft een keukenblokje en kost 470 euro inclusief. Heb je interesse? Stuur mij dan een persoonlijk berichtje via whatsapp en misschien nodigen we je uit voor de hospiteeravond die plaatsvindt op 4 maart.

Met vriendelijke groet,
Flores

0613241505

beschrijving
Lieve kamerzoekende meiden,

Per 1 april vertrekt een huisgenootje uit ons mooie herenhuis en dus zijn we opzoek naar een nieuwe huisgenoot voor onbepaalde tijd.
Het gaat om een kamer van 20m2. De kamer is te vinden dichtbij het centrum van Groningen. Bij de kamer deel je de keuken met 1 persoon, net als het toilet. De badkamer wordt gedeeld met 3 anderen, evenals het balkon. De kosten zijn ongeveer €525 incl. per maand.

We zijn opzoek naar een vrouwelijke huisgenoot die al wat verder in haar studie is. We zijn zelf 23+ jaar oud en we waren/zijn lid bij de christelijke studentenverenigingen GSV en NSG. Wij zijn een hecht huis waar we graag regelmatig bij elkaar naar binnen lopen. Daarnaast houden we wekelijks huisavonden waar we lekker bijkletsen met eten en onze favoriete serie kijken en we gaan ook op huisweekend!

Ben of ken jij een leuke sociale meid (20+) en denk je dat je hier tussen past? Stuur dan een berichtje over jezelf en hopelijk nodigen we je uit om langs te komen! Ook voor vragen of foto’s van de kamer mag je mij (Daniëlle) gerust appen.

Groetjes,
Jasmijn, Daniëlle en Yaëla

Jean Poepel

Hoi lieve GSV’ers,

Even een berichtje op jullie forum om mezelf voor te stellen.
Mijn naam is Sanne. 22 jaar en ik zit op dit moment in mijn 3e jaar van de opleiding journalistiek.
Ik studeer in Zwolle en woon daar al een tijdje heerlijk op kamers, maar aangezien ik binnenkort in Groningen ga stage lopen ben ik opzoek naar een nieuw plekje om te wonen. Ik kom zelf uit Groningen en hier heb ik gewoond totdat ik ging studeren, dus ik heb hier gelukkig al een hoop leuke mensen om me heen en ik ben bekend met de stad.

Ik ben gewend om te wonen in een hecht studentenhuis, dus hoop dat ook te vinden in een nieuw huis. Ik houd van spontane gesprekken, dansjes in de keuken en karaoke avondjes.
Ik ben altijd wel in voor gezelligheid, maar kan ook erg genieten van een avondje chillen op m’n eigen kamer.

Komt er bij jou binnenkort een kamer vrij? Ik hoor het heeeel graag. Je kan me een berichtje sturen via: 06 12768746

Liefs!
beschrijving
beschrijving

Ha GSV,

Een vriend van mij zoekt op (zeer) korte termijn een huis in Groningen. Mocht je nog een kamer, studio of appartement weten of overhebben, laat maar weten! Hij is sowieso een chille huisgenoot, dus altijd goed om er bij te hebben. Alvast bedankt!

Amicale groeten,

Wilmar (0623542392)

Bericht vanuit Patrimonium
Studentenwoningen aan de Saffierstraat
In de Saffierflat in Vinkhuizen bieden wij woningen aan die geschikt zijn voor 3 studenten. We zoeken dus 3 studenten die samen met elkaar willen wonen. Er zijn 3 kamers en een gedeelde badkamer en keuken.

Elke student krijgt een eigen campuscontract, wat inhoudt dat je er kunt blijven wonen zolang je student bent. Na afloop van je studie moet je de huur binnen een jaar opzeggen.

Interesse?
We hopen dat jullie dit onder de aandacht willen brengen onder studenten. Als men interesse heeft kunnen zij reageren via de site van Groningen Huurt (https://groningenhuurt.mijndak.nl/).

De eisen zijn:
-Alle 3 personen zijn voltijd student en jonger dan 28 jaar
-Ze moeten alle drie samen één inschrijving hebben/aanmaken bij Groningen Huurt

Wilmar schreef:

Ha GSV,

Een vriend van mij zoekt op (zeer) korte termijn een huis in Groningen. Mocht je nog een kamer, studio of appartement weten of overhebben, laat maar weten! Hij is sowieso een chille huisgenoot, dus altijd goed om er bij te hebben. Alvast bedankt!

Amicale groeten,

Wilmar (0623542392)

Bump!