jelgerbijma

Amicae amicique,

De poll van amica Braam van vanochtend was volstrekt ten overvloede: het oude soosgevoel was gewoon weer terug. Alles kan en mag weer en daar moeten we enorm van genieten. En wat is er nou leuker dan dit te doen met amicalen?

Om de amicaliteit tussen onze verenigingen te vieren en de studentikoziteit hoogtij te laten vieren, presenteert de amicaal bezoekcommissie het amicaal weekend met als thema: Peper en zout.

Om welke verenigingen het precies gaat, zult u horen op de HV van 17 maart. Voor nu is het slechts van belang dat u eventuele bruiloften of reeds geboekte vakanties afzegt en dat u 22-24 april vrijhoudt in uw agenda!

Amicale groeten van de amicaal bezoekcommissie 2021-2022,

Jelger Bijma
Sieger Jonker
Arnout Lieffijn
Barrie Tamminga
Esli van Dieren
Dorith Lok
Quinten Antuma

Sieger Jonker

Ha GSV!

Over een kleine maand is het zover: het amicaal/a-micaal weekend! Ik hoop dat u al een beetje hyped bent. Kampen en Zwolle in ieder geval wel kan ik u vertellen. De HV-tijgers onder ons hebben inmiddels beide filmpjes kunnen bewonderen. Voor het overig gepeupel of halve burgers kunt u hier het filmpje van de bekendmaking van de commissie en verenigingen terugkijken.

Wij hebben een mooi programma voor u samengesteld om de studenten uit de Overiêsselse Hanzesteden het mooie Grunn te laten zien; deze volgt snel. Een kleine sneak peek vindt u in het onderstaande opgaveformulier. Geef u dus vooral op voor dit bijzonder mooie weekend van de GSV, wij hebben er erg veel zin in!

Link naar opgave: https://forms.gle/bssHu9GDdZ5Kt6UW8

Met de best mogelijke amicale groetjes,

Namens de ABC,
Sieger

Amicae amicique,

Dit weekend komt steeds dichterbij! U kunt zich nog steeds opgeven via dit opgaveformulier.

Om helemaal in de stemming te komen en te zien wat u allemaal niet wilt missen, hierbij het programma!
Het belooft een prachtig weekend te worden, bent u er ook bij?

beschrijving

Barrie schreef:
Dit weekend komt steeds dichterbij! U kunt zich nog steeds opgeven via dit opgaveformulier.

Amicae amicique,

Geef u nog even op voor het amicale weekend! Het wordt enorm leuk. De deadline is 15 april, want we moeten een aantal dingen door kunnen geven. Dat is dus ook een harde deadline!

Wij zijn druk aan het vergaderen. Sieger heeft ons gedwongen om hier om half 9 te zijn en heeft vervolgens geen koffie :(
beschrijving

Amicale groetjes,
De ABC

Bedankt voor dit supergoed georganiseerde en geslaagde weekend ABC!! Ik vond het erg leuk en het was de vijf dagen hoesten die nu gaan komen dubbel en dwars waard ✌🏼

P.s. wordt er al een voorstel geschreven voor amicale banden met AC?

AnnekeStokman

Het was werkelijk fantastisch, misschien wel leukste weekend dat ik tot zo ver heb meegemaakt?????? ABC BEDANKT :))