Hallo!
Vanaf 1 maart komt er bij Barrie en mij aan de Gorechtkade , vlakbij UMCG, een kamer vrij (v). We delen dan met z'n drieën de badkamer en de keuken. De kamer is ongeveer 16 m2 en kost rond de 350 euro per maand, incl. Mocht je op zoek zijn, of ken je iemand die op zoek is naar een kamer, app ons dan vooral!
Groetjes Barrie en Susan (0620023110)

Hallo GSV!

Ik ben op zoek naar een eigen studio/appartement (zonder gedeelde ruimtes zoals badkamer enzo want ik heb een hekel aan mensen namelijk snapt u) voor max. 600 eu in de maand. Wilt u me een appje sturen als u iets tegen het lijf loopt of als u connecties heeft? Ik ben u eeuwig dankbaar.

Groet'n Marjan 06 37445536

Ha GSV,

Halverwege april tot ongeveer half juli komt mijn kamer aan de Aquamarijnstraat (reigerflat) vrij!
De kamer is 12,5 vierkante meter, gemeubileerd en heeft een eigen wasbak.
Je komt dan samen te wonen met Jacquelien en Dineke. De badkamer, keuken, wasmachine en wc deel je met z’n drieën.
De prijs van de kamer is €255 (inclusief alles!) per maand.
Over de lengte van de huur en de huurprijs valt te onderhandelen!
Als je geïnteresseerd bent of vragen hebt, stuur me dan gerust een berichtje (06-19431027).

Groetjes!

Nynke de Graaf

Ha GSV!

In mijn huis aan de IJsselstraat (op kruipafstand van soos) komt officieel per 1 mei (in overleg begin april al) een kamer vrij!
Hij is 18m2 en kost grofweg €400 per maand. We wonen er in totaal met z'n vieren in een bovenwoning met keuken, wc, badkamer, balkonnetje en gangkast. Zie de Facebook post voor meer informatie en foto's:
https://www.facebook.com/marijke.marijke.75/posts/2667186256847760
Laat maar weten als je vragen of interesse hebt!

Groetjes!

Hallo GSV,

Er komt per 1 mei een kamer vrij in het mooie Vinkhuizen aan de Topaasstraat 24! De kamer is 18m2 groot en het kost je ongeveer €324 per maand. Er wonen nog vier anderen in het huis en je deelt de keuken, badkamer en de wc met z'n allen. Stuur me bij vragen of interesse gerust een berichtje!(06 20811885)

Joe!

Hallo GSV,

In mijn huis komt een kamer vrij per 1 juli. Het is gelegen aan de illigaliteitslaan (5 minuten van soos!). Het gaat om een kamer van 8 mm2. Nu niet gelijk wegklikken, want dat is niet alles. We hebben naast een gezamenlijke ruime keuken, wc en douche, namelijk ook een hele mooie grote woonkamer (love it!) waar je prima kunt vertoeven. De kamer is €270 euro inclusief G/W/L, maar er komt nog iets van €10 bij op voor wifi en wasmachine. Bij interesse doe me een appje! 0611182490

Echt geen grote kamer, dat ze voor zoiets al geld vragen

mirjamhuygen

Vanuit mijn schoonmaakadres werd gevraagd of ik dit hier wilde delen. Voor de (hele) rijke studenten of burgers onder ons die nog een mooi appartement zoeken:

https://www.vandermeulenmakelaars.nl/en/objecten/peizerweg/

Ha GSV,

In het huis van Aniek en mij komen per 1 juli 2 kamers (voor 1 huurder) vrij. Het gaat om één kamer van 6 m2 en één kamer van 16 m2. Ze hebben allebei inbouwkasten de grootste kamer heeft ook een wasbak. De keuken deel je met mij en de douche en de wc met Aniek en een meisje van NSG. De kamers kosten €418 incl. g/w/l.

Mocht je interesse hebben, stuur dan even een berichtje naar mij of Aniek.

Groet'n Jin (en Aniek)

Ha GSV,

In mijn huis in Amsterdam Zuidoost komt er per 1 juli een kamer vrij voor een dame.
Het gaat om 11 vierkante meter voor €250/maand, inclusief alles.
Stuur vooral door naar vrienden/familie die daar op zoek zijn.
Kijkavond is aanstaande donderdag al (25 juni).
Opgeven kan via geinsteinamsterdam@gmail.com

Groeties!

Verdere info: https://www.facebook.com/groups/kamersappartementenamsterdam/permalink/2402959233330435/

Ha GSV,

Per 15 juli komt er ook een kamer vrij in Amsterdam Zuidoost voor een heer. Wederom 11m2 voor €250/maand inclusief alles. De kijkavond is vrijdag 3 juli.

Stuur vooral door naar vrienden/familie/kennissen die daar op zoek zijn.
Geïnteresseerden mogen een bericht sturen naar geinsteinamsterdam@gmail.com.

Groeties!

Verdere info: https://m.facebook.com/groups/712266335452208?view=permalink&id=3430214100324071

Arnoutlieffijn

Is het niet handig om dit topic gereserveerd te houden voor kamers in Groningen? Als we heel Nederland hierin gaan zetten wordt het een beetje onoverzichtelijk.

Hmm, kan me aan de andere kant ook best voorstellen dat afstuderende mensen die naar de randstad vertrekken daar nog steeds best graag met GSV'ers in huis willen wonen

SimonVanLoon

De randstad is het Sodom en Gomorra van Nederland. Dat wil ik niet op mijn site hebben.

Hou jij ook van vlaggetjes, Marco Borsato, foto’s in je huis, eten op het balkon en wandelen? Kijk je er niet raar van op als er 10 snaps van je worden gemaakt in een uur? Heb jij ook een haat-liefdeverhouding met duiven? Kan je ‘s ochtends de geur van zoete aardappelpannenkoekjes aan? Vind je het niet erg als er zo nu en dan geneeskundige termen door het huis klinken? Ben je helemaal fan van puzzelavondjes met chocola?

Dan ben je onze perfecte huisgenoot. De precieze datum is nog niet bekend, maar op korte termijn zal de galerijkamer in de mooiste flat van het prachtige Vinkhuizen beschikbaar komen voor ~€260 per maand, inclusief. Kom jij bij ons wonen? Lijkt ons hartstikke gezellig 😊. Stuur bij interesse maar een appje naar 0658915651. Tot snel!

Liefs, Maaike en Kirsten
Saf-één-acht-fier

Lieve GSV,

Omdat mijn stage niet doorgaat en ik te vroeg mijn kamer heb opgezegd, zoek ik een kamer voor 10 weken vanaf de eerste week van september tot half november.
Als je iets weet, stuur me een appje!

Groetjes

AnnekeStokman

Hoi allemaal,

Mijn naam is Anneke Stokman, ik ben 17 jaar en hoop binnen 3 weken 18 te worden. Het afgelopen jaar heb ik ook op kamers gezeten, in Amersfoort. Daar deed ik het EH.
Vandaag (18/08/20) heb ik mij ingeschreven als lid bij GSV.
Je zou zeggen, die meid heeft alles in dr leven. Maar helaas... het kan ook zo anders zijn.
Deze meid zoekt namelijk nog een kamer in Groningen.
Heeft/weet iemand nog een plekje in een leuk huis?
Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes, Anneke
0611126848

Heee GSV,

Per 1 oktober komt er een kamer vrij in het huis waar ik woon! De kamer is ongeveer 16 m2 en kost 345 euro per maand. Je deelt het huis (keuken, badkamer en wc) met drie anderen. Lijkt het je leuk om bij ons te komen wonen, stuur mij dan even een berichtje!

Groetjes!

Hallo lieve GSV-mensen,
ik woon momenteel nog thuis bij m'n moeder in de Korrewegwijk. Ideaal plekje zou je zeggen, maar ik ben wel op zoek naar een kamer, liefst een lekker goedkoop Vinky flatje. Mocht je iets weten hoor ik het graag!
Om kennis te maken kunnen we lekker borrelen of 's middags koffiedrinken.
Hoor het graag!
Quinten A