Nienke Keizer

Iel wat een lelijke poster, ben ik even blij dat wij Marjan hebben!

Ilseterhorst

Valkje schreef:

Het is alweer een tijdje geleden, maar eindelijk maar toch komt er weer een amicaal feest aan dat niet op dinsdag plaatsvindt. Ga vooral heen! Ik kan het u uit eigen ervaring aanraden.

Amicae amicique,

Leiden zal voor de tweede maal dit jaar een amicaal feest voor u organiseren. Een geweldig feest zoals u van ons gewend bent. Op woensdag 15 mei mag u weer los in De Hut van Ome Henne. Of u dit aan de doet aan de paal of aan de bar is aan u. Daarnaast mag u natuurlijk ook gewoon heel de avond uzelf vermaken met het rad.
Het feest zal beginnen om 22:00 uur, het bier kost €1,75 en neem vooral gepast geld mee voor de entree welke 3 hele euro's zal bedragen.
Ik hoop u dan in goede gezondheid te ontmoeten.

Immer amicaal,

Namens commissie extern der VGSL 'Franciscus Gomarus'
Derkjan Elzinga

Amicaal feest VGSL

Gaan er vanavond nog GSV’ers richting Leiden?
Lijkt me wel mooi om een amicaal feest mee te pakken, vooral nu het op een woensdag is😊

Helaasch, geen gratisch OV

Een berichtje van onze amicalen van de VGSR:

Ook dit jaar zal er weer een Amicale Beerpong in Rotterdam plaatsvinden! Dit jaar zal dit plaatsvinden op 19 juni vanaf 20:30 onder het thema Wild West Pong, in de sociëteit 'Alveus Dei' (Eendrachtsplein 10 te Rotterdam).

Wij willen u allen aanmoedigen om zo snel mogelijk een teamgenoot op te zoeken en u aan te melden. Aanmelden kan tot 12 juni voor €15 per team via deze link. De winnaar van het toernooi maakt kans op een waardebon voor 2 personen bij een alom bekend restaurant in Rotterdam, dus zorg dat u erbij bent!

Ook als u niet meedoet bent u natuurlijk van harte welkom om te komen aanmoedigen. Dus houd 19 juni vooral vrij in uw agenda, neem uw lasso en uw cowboyhoed mee en dan zien wij u daar!

Amicaal feest VGSR

Grietje_Eva

De VGSR heeft alweer een feestje voor ons!

Dinsdag 17 september is het de derde dinsdag van september en dat betekent natuurlijk dat het tijd is voor het eerste amicale feest van het jaar! Dit feest zal plaatsvinden in Vader Kleinjan te Rotterdam vanaf 22:00. U bent van harte uitgenodigd, neem vooral al uw amicae amicique AUW! Lelijke taalfout mee!

Tip: vanaf het station is het wel een stukje lopen, de treinen vanaf blaak gaan tot 01:00 en weer vanaf 4:50 dus als u van plan bent daar tussen naar huis te gaan is het een optie om een OV fiets mee te nemen, of gewoon lekker een stukje te lopen. Dat is lekker ontnuchterend en u kunt dan onderweg nog een vette hap scoren.

Hopende veel van u te zien groet ik u immer amicaal,

Karel de Wolff
h.t. ab-actis der VGSR

Poster amicaal feest Rottterdam

Natuurlijk niet ideaal, die amicale feesten op dinsdagavond. Maar wellicht krijgt u uw BK zo gek om na de bijbelstudie toch de trein in te stappen en de thuisstad van ama. Esselink met een bezoekje te vereren?

Amice De Wolff schreef:

U bent van harte uitgenodigd, neem vooral al uw amicae amicique AUW! Lelijke taalfout mee!

Ik snap 'm niet. In plaats van et of zo?

Arnoutlieffijn

Wellicht het door elkaar gebruiken van talen, net zoals dat 'immer amicaliter' en 'semper amicaal' fout zouden zijn?

Grietje_Eva

Remco schreef:

Amice De Wolff schreef:

U bent van harte uitgenodigd, neem vooral al uw amicae amicique AUW! Lelijke taalfout mee!

Ik snap 'm niet. In plaats van et of zo?

Mij is intussen verteld dat dit niet zozeer fout dan wel lelijk is. Om vervolgens te concluderen dat het hoe dan ook in de verkeerde naamval staat, dat Latijns. Maar of ik dat zelf nu als lelijke taalfout wil bestempelen, daar ben ik niet over uit.

Grietje_Eva schreef:
Latijns

Is dit expres?

Grietje_Eva

Liz schreef:

Grietje_Eva schreef:
Latijns

Is dit expres?

Ja 😝

Grietje_Eva

Ha GSV,

Weer een amicaal feestje op een BK-dinsdag... Doe ermee wat u wilt.

Op 22 oktober geeft de VGSU een amicaal feest waar u van harte welkom bent. Het thema is ‘Shine like the stars’ onder het jaarthema van “Outer Space”.

Het feest is in het welbekende K-Sjot te Oudegracht aan de werf 155-157 van 22:00 tot 4:00. Bier, fris en wijn zal €1,50 kosten. De entree kost €5,-, maar als u in gepaste themakleding komt betaalt u slechts €3,-.

beschrijving